Majonez Kielecki - oferta dla branży HoReCa

2014-01-23

W okresie karnawału Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” Kielce przypomina o swojej ofercie skierowanej do branży HoReCa. Krajowy wicelider w produkcji majonezu poleca swój sztandarowy rarytas – Majonez Kielecki – w praktycznych, pięciolitrowych wiaderkach. Jego atut? Bez wątpienia bardzo korzystny stosunek najwyższej jakości do ceny!

W serii produktów cateringowych Majonez Kielecki dostępny jest w dwóch wariantach smakowych – tradycyjnym oraz do dekoracji.

Ten pierwszy od lat wytwarzany jest w oparciu o własną, sprawdzoną recepturę. Stanowi doskonały dodatek do sałatek, dań bankietowych, a także dipów. Podkreśla walory smakowe potraw serwowanych na zimo oraz gorących pieczeni i zapiekanek.

Majonez Kielecki do dekoracji łączy w sobie łagodny smak i niezwykłą puszystość. Gęstsza niż w przypadku „tradycyjnego” Majonezu Kieleckiego konsystencja powoduje, że idealnie nadaje się do dekorowania tartinek, wędlin, czy jaj na twardo.

Z myślą o odbiorcach gastronomicznych Majonezy Kieleckie sprzedawane są w wygodnych, pięciolitrowych opakowaniach, w których produkt zachowuje świeżość przez dwa miesiące. Niezmienna od lat receptura oparta jest na składnikach najwyższej jakości. I co najważniejsze – Majonez Kielecki oraz Majonez Kielecki do dekoracji nie zawierają substancji konserwujących!

Masa netto Majonezu Kieleckiego: 5 litrów
Masa netto Majonezu Kieleckiego do dekoracji: 5 kilogramów

Majonez Kielecki 5 litrów
Majonez Kielecki do dekoracji 5 kilogramow

Źródło: Katarzyna Engel





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations