Logo „Doceń polskie” w reklamie oleju Kujawskiego 3 ziarna

2012-03-26

Od 19 marca emitowane są w telewizji spoty promujące olej Kujawski 3 ziarna. W reklamie wykorzystany został znak programu „Doceń polskie”. Olej produkowany z Zakładach Tłuszczowych KRUSZWICA zdobył to zaszczytne godło podczas IV certyfikacji produktów biorących udział w programie „Doceń polskie”.

Film reklamowy emitowany jest m.in. na antenach TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Jego akcja ma miejsce w chacie kujawskiej zielarki. Muzyczną ilustracją filmu jest charakterystyczna kujawska melodia. Reklama podkreśla kluczowe wartości związane z olejem Kujawskim 3 ziarna; jego naturalność, tradycję i polskość. Ostatni aspekt jest dodatkowo podkreślony poprzez zamieszczenie w reklamie godła programu „Doceń polskie”.

Znak ten zarezerwowany jest dla produktów, które zdobyły certyfikat „Doceń polskie”.
O wyróżnienie to mogą ubiegać się tylko wyroby posiadające tzw. polski czynnik, a więc związane z naszym krajem. Certyfikat przyznawany jest na podstawie ocen Loży Ekspertów. Niezależni specjaliści przyznając artykułom spożywczym noty biorą pod uwagę kilka aspektów. Są to: smak i wygląd produktu oraz stosunek jakości wyrobu do jego ceny.
Zdobycie certyfikatu to dla firmy prestiż oraz cenna pomoc w promocji wyróżnionego produktu.

- Firmy mogą wykorzystać znak we wszystkich działaniach promocyjnych związanych z nagrodzonym produktem. Znak „Doceń polskie” to potwierdzenie wysokiej jakości wyrobu i konkretna wskazówka dla konsumentów. Producenci wykorzystują ten znak, aby odróżnić swój produkt od konkurencji i zachęcić klientów do zwrócenia na niego uwagi. Godło przyznawane jest najlepszym wyrobom, więc firmy, które je zdobędą mają się czym pochwalić – mówi Karolina Szlapańska, organizator Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.

Umieszczenie znaku „Doceń polskie” w reklamie telewizyjnej to przykład działań marketingowych, jakie w związku z programem podejmują producenci. Godło „Doceń polskie” jest zamieszczane m.in. na opakowaniach nagrodzonych artykułów oraz na firmowych materiałach promocyjnych. Producenci chętnie publikują także informacje o programie na swoich stronach internetowych.

Film promocyjny oleju Kujawski 3 ziarna to pierwsza reklama telewizyjna, w której pojawiło się logo „Doceń polskie”. Spot emitowany będzie do 25 marca.

Źródło: DOCEŃ POLSKIE





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?