Limitowana seria czekoladek Goplana na Walentynki

2007-01-30

Z myślą o klientach, którzy z okazji święta zakochanych poszukują wykwintnych i oryginalnych upominków, producent marki Goplana przygotował walentynkową edycję czekoladek nadziewanych.

W skład limitowanej serii bombonierek wchodzą „Czekoladowe emocje” ze specjalną nakładką w walentynkowej szacie graficznej oraz „Rajskie Mleczko” z kartonową owijką, na której również umieszczono walentynkowe motywy. Jedną z zalet okazjonalnych opakowań jest możliwość ich usunięcia i podarowania słodkości na inną okazję. Walentynkowa estetyka sprawia jednak, że są one idealnym podarunkiem w dniu zakochanych.

Celem akcji walentynkowej marki Goplana jest chęć dotarcia do młodej grupy konsumenckiej i poprawa efektywności sprzedaży. Promocja jest wyrazem troski o klientów oraz sposobem zapewnienia im doskonałych produktów na każdą okazję. Wprowadzenie na rynek limitowanej edycji to także dowód na innowacyjność rozwiązań marketingowych firmy Jutrzenka.

Akcja wsparta jest szeroką kampanią informacyjną w prasie, a także w gazetkach konsumenckich dystrybuowanych na terenie sklepów wielkopowierzchniowych. Produkty z limitowanej edycji są dostępne od połowy stycznia do 14 lutego br. Jest to okres, w którym zwykle Klienci poszukują walentynkowych upominków, a wykwintne bombonierki marki Goplana nabierają szczególnego charakteru.

Producent: Jutrzenka
www.jutrzenka.com.pl
Czekoladowe Emocje, 190g - cena detaliczna 7,50 – 8 zł
Rajskie Mleczko, 380g – cena detaliczna 10 -11 zł




Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?