Limitowana seria czekoladek Goplana na Walentynki

2007-01-30

Z myślą o klientach, którzy z okazji święta zakochanych poszukują wykwintnych i oryginalnych upominków, producent marki Goplana przygotował walentynkową edycję czekoladek nadziewanych.

W skład limitowanej serii bombonierek wchodzą „Czekoladowe emocje” ze specjalną nakładką w walentynkowej szacie graficznej oraz „Rajskie Mleczko” z kartonową owijką, na której również umieszczono walentynkowe motywy. Jedną z zalet okazjonalnych opakowań jest możliwość ich usunięcia i podarowania słodkości na inną okazję. Walentynkowa estetyka sprawia jednak, że są one idealnym podarunkiem w dniu zakochanych.

Celem akcji walentynkowej marki Goplana jest chęć dotarcia do młodej grupy konsumenckiej i poprawa efektywności sprzedaży. Promocja jest wyrazem troski o klientów oraz sposobem zapewnienia im doskonałych produktów na każdą okazję. Wprowadzenie na rynek limitowanej edycji to także dowód na innowacyjność rozwiązań marketingowych firmy Jutrzenka.

Akcja wsparta jest szeroką kampanią informacyjną w prasie, a także w gazetkach konsumenckich dystrybuowanych na terenie sklepów wielkopowierzchniowych. Produkty z limitowanej edycji są dostępne od połowy stycznia do 14 lutego br. Jest to okres, w którym zwykle Klienci poszukują walentynkowych upominków, a wykwintne bombonierki marki Goplana nabierają szczególnego charakteru.

Producent: Jutrzenka
www.jutrzenka.com.pl
Czekoladowe Emocje, 190g - cena detaliczna 7,50 – 8 zł
Rajskie Mleczko, 380g – cena detaliczna 10 -11 zł




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations