Letni prezent od WINIARY – trzy nowe smaki galaretek

2011-07-11

Temperatura na zewnątrz wzrasta, a wraz z nią ochota na pyszny lekki deser. Dla wszystkich łasuchów marka WINIARY przygotowała wyjątkową niespodziankę – limitowaną edycję galaretek. Na sklepowe półki właśnie trafiły trzy nowe smaki: delikatne połączenie truskawki i wanilii, orzeźwiające jabłko z kiwi oraz wyjątkowa kompozycja owoców leśnych.

Nowe smaki galaretek WINIARY to doskonała propozycja na rodzinny letni deser, ponieważ doskonale komponują się ze świeżymi truskawkami, malinami, jeżynami i innymi darami letnich ogrodów. Do przygotowania słodkiej przekąski można dodać również mrożone owoce, bitą śmietanę lub chrupiące wafelki. Galaretki WINIARY smakują niepowtarzalnie we wszystkich odsłonach. Dzięki nim owocowe desery już nigdy nie będą nudne i monotonne, a dzieci nie będą mogły doczekać się kolejnych porcji.

W promieniach letniego słońca świat rozbłyska wszystkimi kolorami tęczy. Marka WINIARY zadbała o to, by ciepłych barw nie zabrakło także w pucharkach. Dlatego nowe galaretki kuszą trzema kolorami: intensywną czerwienią, soczystą zielenią i po raz pierwszy apetycznym fioletem. Teraz soczystym, owocowym i lekkim deserem można cieszyć się nawet w najbardziej pochmurne dni lata.

Marka WINIARY tworzy desery zaskakujące wyjątkowym smakiem, a także najwyższą jakością. Pamiętajmy, że galaretki WINIARY pozbawione są sztucznych barwników. KOMPAS ŻYWIENIOWY umieszczony na każdym opakowaniu zawiera informacje o wartości energetycznej i zawartości składników odżywczych w jednej porcji galaretki, a wskaźnik GDA informuje o zalecanym dziennym spożyciu. Dzięki temu każda mama będzie wiedziała, w jaki sposób włączyć pyszny deser w zbilansowaną dietę swoich najbliższych.

Polacy kochają galaretki WINIARY. Co roku kupują ich coraz więcej i chętnie sięgają po nowe, unikalne smaki. Limitowana edycja galaretek wprowadzona w 2010 r. cieszyła się bardzo dużą popularnością, liczymy, że tegoroczne propozycje również spotkają się z uznaniem konsumentów – mówi Anna Chwaścińska, Product Manager w Dziale Produktów Zbożowych i Deserów Nestlé Polska.

Dla miłośników słodkości marka WINIARY przygotowała jeszcze jedną niespodziankę. W czasie „truskawkomanii”, czyli od połowy maja do połowy lipca, wszyscy fani galaretek, budyniów oraz kisieli będą mogli wziąć udział w promocji i wygrać atrakcyjne nagrody. Wystarczy kupić trzy dowolne desery WINIARY, zachować paragon i wysłać SMS o treści: Winiary.numer paragonu na numer 7057. Codziennie osoba, która wyśle SMS najszybciej po pełnej godzinie 19:00, 20:00 lub 21:00 wygra 300 zł. Co tydzień 3 osoby, które wyślą najwięcej zgłoszeń wygrają zmywarki firmy Bosh. Regulamin konkursu będzie dostępny na stronie www.winiary.pl.

Promocję konsumencką wesprze kampania reklamowa w telewizji (maj – lipiec). W punktach sprzedaży wprowadzeniu limitowanej edycji galaretek towarzyszyć będą materiały POS.

Sugerowana cena detaliczna jednego opakowania 75 g galaretki to ok. 1,60 PLN.