Lekka jogurtowa śmietana z Piątnicy

2012-05-21

OSM Piątnica poleca do wiosennych sałatek, dipów i letnich owocowych deserów naturalną Śmietanę jogurtową.

Śmietana jogurtowa do sałatek marki Piątnica, ukwaszona w tradycyjny sposób, wyróżnia się delikatnością jogurtu. Lekka konsystencja i zawartość tłuszczu mlecznego sprawiają, że można ją porównać do jogurtu naturalnego. Śmietana jogurtowa Piątnicy zawiera jedynie 10% tłuszczu. Polecana jest osobom dbającym o linię i zdrową dietę oraz wszystkim poszukującym wyłącznie naturalnych produktów.

Śmietana jogurtowa Piątnicy ma szerokie zastosowanie w kuchni, zwłaszcza wiosną i latem, gdy na stole królują lekkie sałatki i przekąski z warzyw, podawane na zimno. Można na jej bazie przygotować jogurtowy dip o smaku naturalnym, z dodatkiem czosnku, koperku lub chrzanu, a także doprawiony ostrą papryką lub curry. Śmietana jogurtowa sprawdzi się także w roli lekkiego sosu do wiosennych sałatek, na przykład z łososia, sałaty lodowej i kaparów. Będzie również niezastąpionym dodatkiem do słodkich truskawek, a także świeżych lub mrożonych malin oraz jagód serwowanych na poobiedni deser czy letni podwieczorek.

Podobnie, jak Śmietana 22% do sałatek z oferty Piątnicy, Śmietana jogurtowa 10% do sałatek jest w pełni naturalna. Zawiera wyłącznie żywe kultury bakterii mlekowych. Powinna być zawsze przechowywana w lodówce w temperaturze od +1oC do +6oC.

Na opakowaniu produktu wprowadzono dodatkowy znak w celu podkreślenia 100% naturalności śmietany wynikającej z braku jakichkolwiek dodatków.

Śmietana jogurtowa 10% do sałatek firmy OSM Piątnica dostępna jest w wygodnym kubku w cenie 1,59 zł/200 g.

Więcej informacji o produktach OSM Piątnica można znaleźć na stronie www.piatnica.com.pl

Informacje o firmie OSM Piątnica
OSM Piątnica jest jedną z najważniejszych i zarazem najnowocześniejszych mleczarni nie tylko w kraju, ale i na świecie. Swoją pozycję osiągnęła dzięki dbałości o najwyższą jakość produktów, ich innowacyjność oraz spełnianie oczekiwań szerokiej grupy konsumentów. W 1992 roku OSM Piątnica wprowadziła na rynek Serek Wiejski. Dzisiaj jest liderem w jego sprzedaży, z 50% udziałem w rynku. Mleczarnia była pierwszym polskim producentem Serka Wiejskiego z owocami i z miodem. Jest liderem w segmencie śmietan świeżych (20% rynku) i sera Mascarpone (50% rynku), a także współliderem w kategorii twarogów oraz drugim producentem serków do smarowania – w marce Twój Smak i Twój Smak Puszysty – (15% rynku). W 2011 roku wprowadziła pierwsze na rynku, innowacyjne desery z konfiturą oraz sery twarogowe w plastrach z mascarpone. 20 lat po wprowadzeniu Serka Wiejskiego oferta mleczarni została uzupełniona o świeże Mleko Wiejskie. OSM Piątnica, jako jedna z pierwszych w kraju (2003 r.) wdrożyła system ochrony środowiska zgodny z normą ISO 14001, będący częścią Zintegrowanego Systemu Zarządzania – pierwszego wśród polskich spółdzielni mleczarskich. Firma była także jedną z niewielu w kraju, które spełniały wymogi Unii Europejskiej jeszcze przed akcesją do UE. Potwierdzeniem najwyższych standardów OSM Piątnica jest także certyfikat IFS (International Food Standard), przyznawany zakładom spełniającym międzynarodowe wymagania w zakresie najwyższej jakości i bezpieczeństwa żywności. OSM Piątnica spełnia je na poziomie wyższym.




Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?