Lekka jogurtowa śmietana z Piątnicy

2012-05-21

OSM Piątnica poleca do wiosennych sałatek, dipów i letnich owocowych deserów naturalną Śmietanę jogurtową.

Śmietana jogurtowa do sałatek marki Piątnica, ukwaszona w tradycyjny sposób, wyróżnia się delikatnością jogurtu. Lekka konsystencja i zawartość tłuszczu mlecznego sprawiają, że można ją porównać do jogurtu naturalnego. Śmietana jogurtowa Piątnicy zawiera jedynie 10% tłuszczu. Polecana jest osobom dbającym o linię i zdrową dietę oraz wszystkim poszukującym wyłącznie naturalnych produktów.

Śmietana jogurtowa Piątnicy ma szerokie zastosowanie w kuchni, zwłaszcza wiosną i latem, gdy na stole królują lekkie sałatki i przekąski z warzyw, podawane na zimno. Można na jej bazie przygotować jogurtowy dip o smaku naturalnym, z dodatkiem czosnku, koperku lub chrzanu, a także doprawiony ostrą papryką lub curry. Śmietana jogurtowa sprawdzi się także w roli lekkiego sosu do wiosennych sałatek, na przykład z łososia, sałaty lodowej i kaparów. Będzie również niezastąpionym dodatkiem do słodkich truskawek, a także świeżych lub mrożonych malin oraz jagód serwowanych na poobiedni deser czy letni podwieczorek.

Podobnie, jak Śmietana 22% do sałatek z oferty Piątnicy, Śmietana jogurtowa 10% do sałatek jest w pełni naturalna. Zawiera wyłącznie żywe kultury bakterii mlekowych. Powinna być zawsze przechowywana w lodówce w temperaturze od +1oC do +6oC.

Na opakowaniu produktu wprowadzono dodatkowy znak w celu podkreślenia 100% naturalności śmietany wynikającej z braku jakichkolwiek dodatków.

Śmietana jogurtowa 10% do sałatek firmy OSM Piątnica dostępna jest w wygodnym kubku w cenie 1,59 zł/200 g.

Więcej informacji o produktach OSM Piątnica można znaleźć na stronie www.piatnica.com.pl

Informacje o firmie OSM Piątnica
OSM Piątnica jest jedną z najważniejszych i zarazem najnowocześniejszych mleczarni nie tylko w kraju, ale i na świecie. Swoją pozycję osiągnęła dzięki dbałości o najwyższą jakość produktów, ich innowacyjność oraz spełnianie oczekiwań szerokiej grupy konsumentów. W 1992 roku OSM Piątnica wprowadziła na rynek Serek Wiejski. Dzisiaj jest liderem w jego sprzedaży, z 50% udziałem w rynku. Mleczarnia była pierwszym polskim producentem Serka Wiejskiego z owocami i z miodem. Jest liderem w segmencie śmietan świeżych (20% rynku) i sera Mascarpone (50% rynku), a także współliderem w kategorii twarogów oraz drugim producentem serków do smarowania – w marce Twój Smak i Twój Smak Puszysty – (15% rynku). W 2011 roku wprowadziła pierwsze na rynku, innowacyjne desery z konfiturą oraz sery twarogowe w plastrach z mascarpone. 20 lat po wprowadzeniu Serka Wiejskiego oferta mleczarni została uzupełniona o świeże Mleko Wiejskie. OSM Piątnica, jako jedna z pierwszych w kraju (2003 r.) wdrożyła system ochrony środowiska zgodny z normą ISO 14001, będący częścią Zintegrowanego Systemu Zarządzania – pierwszego wśród polskich spółdzielni mleczarskich. Firma była także jedną z niewielu w kraju, które spełniały wymogi Unii Europejskiej jeszcze przed akcesją do UE. Potwierdzeniem najwyższych standardów OSM Piątnica jest także certyfikat IFS (International Food Standard), przyznawany zakładom spełniającym międzynarodowe wymagania w zakresie najwyższej jakości i bezpieczeństwa żywności. OSM Piątnica spełnia je na poziomie wyższym.




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations