Kryształowy gin

2009-01-13

Nowoczesny design, stylowe kształty i kryształowy połysk. Tak wygląda wyjątkowa butelka ginu Bombay Sapphire z nowej, limitowanej edycji. Pięć niezwykłych egzemplarzy trafiło do Polski.

Butelki ginu Bombay Sapphire ciężko nie zauważyć na sklepowej półce. Wyróżniający się kwadratowy kształt, szafirowy kolor, charakterystyczne logo i tłoczone szkło przykuwają spojrzenia. Teraz efekt będzie jeszcze silniejszy. Firma The Julia Taylor Collection przygotowała specjalną limitowaną edycję butelek Bombay Sapphire. Czym różnią się od oryginału? Są w całości pokryte drobnymi, mieniącymi się kryształkami firmy Swarovski, z którą od lat związana jest JT Collection.

Zmysłowa inspiracja

Bombay Sapphire od lat inspiruje miłośników sztuki oraz smakoszy ginu. Marka wspiera projektantów, artystów oraz amatorów zainteresowanych designem. Bombay Sapphire chce pobudzać wszystkie zmysły, dlatego właśnie JT Colletion stworzyła niepowtarzalne, małe dzieło sztuki inspirowane blaskiem kryształków Swarovskiego.

Swarovski to niekwestionowany lider w produkcji luksusowej biżuterii i obróbce kamieni szlachetnych. Firma istniejąca na rynku od ponad 100 lat, współpracowała z takimi markami jak Chanel, Nespresso i Samsung. Wielokrotnie angażowała się w różnorodne projekty, mające na celu promocję młodych artystów i sztuki designu. Doskonała jakość i zamiłowanie do piękna połączyło Swarovskiego, The Julia Taylor Colletion i Bombay Sapphire. Owocem ich współpracy jest wyjątkowa butelka.

Szafirowy blask Bombay Sapphire

The Julia Taylor Colletion zaprojektowałą butelkę wysadzaną 15 000 kryształów Swarovskiego. JT Colletion tworzyła już unikatowe, kryształowe produkty dla takich marek jak Tommy Hilfiger, Dr. Brandt, Pepsi czy Carnival Cruise Lines. Teraz zaprojektowała wyjątkową butelkę ginu Bombay Sapphire. Butelka wysadzana jest drobnymi kryształami, które odpowiadają kolorystyce szkła. Największe wrażenie robi jednak odtworzona ze wszystkimi detalami etykieta ginu Bombay Sapphire. Została ona wykonana z kryształów w trzech kolorach: białym, złotym i niebieskim. Uwagę przykuwa charakterystyczny portret królowej Wiktorii w złotej obwolucie. Na butelce odtworzono też logo marki Bombay Sapphire, które wykonano z kryształków w kolorze granatu. Ciekawym elementem jest również czarny, kryształowy korek butelki i maleńka banderola z napisem „Imported”, w całości wykonana z tych drobnych kamieni. Butelka robi niesamowite wrażenie nie tylko na znawcach nowoczesnego designu – zawartość ucieszy też smakoszy trunku.

Butelka inspirowana szkiełkami Swarovskiego wypełniona jest oczywiście oryginalnym ginem Bombay Sapphire i jest do nabycia poprzez stronę: www.juliataylorcollection.com

Kryształowe arcydzieło można oglądać w Polsce. Do naszego kraju trafiło pięć butelek z limitowanej edycji. Jedna z nich będzie prezentowana na wystawach „Bombay Sapphire Inspiruje”, które odbywają się w największych miastach Polski.

Bombay Sapphire to najwyższej jakości gin, którego butelka charakteryzuje się wyjątkową szafirową barwą. Jest produkowany w oparciu o oryginalna recepturę z 1761 roku. Unikalna kompozycja spirytusu zbożowego i dziesięciu starannie wyselekcjonowanych ziół i korzeni, tworzy niepowtarzalny smak i aromat tego trunku. Korzeń dzięgla nadaje piżmowy, ale zarazem bardzo delikatny aromat. Kora kasji tworzy nutę cynamonową, jagody kubeby – korzenny, lekko pieprzowy zapach z nutą cytryny i sosny, a rajskie zioła nadają całości wyrazistości i unikalnego smaku.

Wyłącznym dystrybutorem ginu Bombay Sapphire w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.




Świat spożywki

2015-04-01 14:10:06 | Komentarze: 0

Złote jajo polskiej gospodarki – branża drobiarska

Mimo rosyjskiego embarga nałożonego w zeszłym roku między innymi na drób i jaja, polska branża drobiarska ma się całkiem dobrze i nic nie wskazuje na to, aby miało się coś zmienić. Polscy producenci coraz częściej i chętniej handlują z zagranicznymi partnerami, a zamknięcie rynku rosyjskiego tylko nasiliło tę tendencję.

Jesz mało chleba? Sprawdź dlaczego warto to zmienić!

Wegetarianizm i jego odmiany

Herbata na dzień dobry – śniadaniowe propozycje marki Czas na Herbatę

Kanapki "po kielecku"

Wielka moc w małym produkcie, czyli dlaczego warto sięgać po ziarenka

Żelatyna CYKORII

Po cygańsku

Życie pełne zdrowia i smaku – ser topiony Beauty z błonnikiem marki LACTIMA

Pożywny i słodki poranek z konfiturą malinową marki Schwartau Extra