Konsumenci wybrali – woda źródlana Dar Natury produktem 2013 roku

2013-12-11

Już co piąty internauta wśród kluczowych czynników, towarzyszących decyzjom zakupowym, oprócz ceny, wskazuje na jakość i oszczędność czasu[1]. Coraz częściej konsumenci zwracają też uwagę na odpowiedzialność producentów, w tym stosowanie ekologicznych rozwiązań. To wartości, na które stawia w swojej strategii firma Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury, producent i dystrybutor wody źródlanej do urządzeń dozujących w domach i biurach. Potwierdzili to też konsumenci, wyróżniając wodę źródlaną Dar Natury tytułem „Dobry Produkt 2013 – Wybór Konsumentów”.

Tytuł „Dobry Produkt – Wybór Konsumentów” jest przyznawany od 4 lat przez redakcję „Forum Biznesu” na podstawie ogólnopolskiego badania preferencji i postaw konsumentów. Patronem i opiekunem merytorycznym inicjatywy jest Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. W badaniu respondenci odpowiadali na otwarte pytania: które marki produktów uważają za godne zaufania, najlepsze w danej kategorii i dobre jakościowo. Pytania sformułowano tak, by nie sugerować badanym konkretnych nazw marek. W kategorii „Wód dystrybuowanych” konsumenci najwyżej ocenili wodę źródlaną Dar Natury firmy Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury.

Aż 70% konsumentów określa dzisiaj siebie jako świadomych i wymagających[2]. Podejmowane przez nich decyzje stają się procesem wielowymiarowym. Oprócz jakości produktu, zwracają uwagę na oszczędność czasu związaną z zakupem i realizacją zamówienia. Wybierając dany produkt, chcą być spokojni i pewni, że podjęli najlepszą z możliwych decyzji. Staramy się im w tym pomóc, stale dostosowując naszą ofertę do ich zmieniających się potrzeb i zróżnicowanego trybu życia. Przyznany nam tytuł „Dobry Produkt 2013 – Wybór Konsumentów” jest niezwykle budujący przede wszystkim dlatego, że wyboru dokonali sami konsumenci. Stawiając na wodę źródlaną Dar Natury potwierdzili, że nasze działania są trafne i skuteczne oraz zmotywowali nas do jeszcze większego zaangażowania i dalszego rozwoju oferty – komentuje Martyna Grzesiak, koordynator ds. marketingu w Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury.

Woda źródlana Dar Natury jest dostarczana do polskich domów i biur od ponad 20 lat. Wybrany z oferty produkt można zamówić na stronie www.darnatury.pl, poprzez formularz on-line lub telefoniczny kontakt z konsultantem. Dostawa realizowana jest bezpłatnie. Wśród produktów firmy Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury klienci mogą wybierać dogodne dla siebie „pakiety rozwiązań” jak np. zestawy: Eko Dom Plus czy Eko Firma. Dla ich wygody, w ofercie firmy dostępne są również dodatkowe produkty m.in. kawa Nescafé, herbaty i syropy dostarczane do biur i domów wraz z wodą źródlaną.

Dopasowanie produktów do potrzeb klientów jest dla Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury równie ważne, jak sposób ich dostarczania. Dlatego firma stosuje proekologiczne rozwiązania, stawiając na rozwój tzw. ekofloty. W 2005 r. jako pierwsza w kraju wprowadziła pojazd z systemem CNG (Compressed Natural Gas) – Iveco Daily 65C. W tej chwili firma dysponuje już 8 takimi samochodami. Również jako pierwsza w Polsce zainwestowała w elektryczny samochód dostawczy Renault Kangoo Z.E. w 100% zasilany energią elektryczną. Działania te wpisują się w globalny cel Nestlé, jakim jest redukcja emisji CO2 o 20% w latach 2010 – 2015.

Więcej informacji na temat wody źródlanej Dar Natury i firmy Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury znajduje się na www.darnatury.pl.




Świat spożywki

2015-04-01 14:10:06 | Komentarze: 0

Złote jajo polskiej gospodarki – branża drobiarska

Mimo rosyjskiego embarga nałożonego w zeszłym roku między innymi na drób i jaja, polska branża drobiarska ma się całkiem dobrze i nic nie wskazuje na to, aby miało się coś zmienić. Polscy producenci coraz częściej i chętniej handlują z zagranicznymi partnerami, a zamknięcie rynku rosyjskiego tylko nasiliło tę tendencję.

Jesz mało chleba? Sprawdź dlaczego warto to zmienić!

Wegetarianizm i jego odmiany

Herbata na dzień dobry – śniadaniowe propozycje marki Czas na Herbatę

Kanapki "po kielecku"

Wielka moc w małym produkcie, czyli dlaczego warto sięgać po ziarenka

Żelatyna CYKORII

Po cygańsku

Życie pełne zdrowia i smaku – ser topiony Beauty z błonnikiem marki LACTIMA

Pożywny i słodki poranek z konfiturą malinową marki Schwartau Extra