Dodaj ofertę za darmo

Kolejne Święta za pasem

2016-01-26

Tegoroczne Święta Wielkanocne przypadają dość wcześnie, bo już 27 marca i dlatego większość sieci handlowych kończy już przygotowania do tego gorącego okresu. Których produktów nie powinno zabraknąć na sklepowych półkach? Na to pytanie odpowiada Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.

- Kategorią, która w tym okresie rotuje najlepiej są przyprawy, zwłaszcza te jednorodne. To właśnie one najczęściej wykorzystywane są w polskiej kuchni. Liść laurowy, majeranek, pieprz, papryka i ziele angielskie to produkty generujące największą sprzedaż. Nie powinno ich zabraknąć w żadnym sklepie. Spośród gotowych mieszanek największym powodzeniem cieszą się przyprawy do mięsa mielonego oraz nasze woreczki z serii Doskonały Sposób Na … z pomocą których możemy bez trudu upiec soczyste mięso oraz warzywa w piekarniku. Produktem, który wiedzie prym w tej kategorii jest także uniwersalna przyprawa Smakosz Extra, doskonale podkreślająca smak wszystkich, gotowanych i pieczonych potraw. W chwili obecnej wprowadziliśmy na rynek jej odpowiednik Smakosz Extra z Natury, zawierający kilkanaście suszonych warzyw, przypraw i ziół bez dodatku jakichkolwiek substancji dodatkowych. Nasze obserwacje wskazują, że produkt ten będzie hitem roku 2016.

Jaki asortyment może jeszcze przyciągnąć Klientów? Z pewnością dodatki do ciast i deserów, bo Święta Wielkanocne obfitują w domowe serniki, paschy i inne wypieki. Rokrocznie największą sprzedaż osiągają: budynie, galaretki, kremy do tortów, proszki do pieczenia, cukier wanilinowy, maczki i posypki dekoracyjne oraz żelatyna. To właśnie te produkty powinny być najbardziej wyeksponowane w sposób, przyciągający wzrok Klientów. Zyski z obrotu świątecznymi produktami mogą sięgać nawet 30-50proc ogólnej sprzedaży, więc jest o co walczyć – podsumowuje Jerzy Kurowski.

Źródło: PR CLUB





Aktualności

2016-10-06 12:54:59 | Komentarze: 0

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Lubelska, najbardziej kolorowa marka alkoholu w Polsce, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie tylko jako partner dobrej zabawy, ale też podczas bardziej eleganckich okazji. Produkt w nowej odsłonie dostępny będzie już pod koniec września.

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

Cykoria Liderem Polskiego Biznesu

Wielkanoc po Chrzanowsku

CYKORIA ambitnie w 2016 roku

SERTOP podsumowuje 2015 rok

Chrzanowska Manufaktura Wędlin partnerem turnieju Pucharu Polski w hokeju na lodzie.

Barszcz z uszkami odchodzi do lamusa? Nowe oblicze wigilijnego stołu