Kolejne Święta za pasem

2016-01-26

Tegoroczne Święta Wielkanocne przypadają dość wcześnie, bo już 27 marca i dlatego większość sieci handlowych kończy już przygotowania do tego gorącego okresu. Których produktów nie powinno zabraknąć na sklepowych półkach? Na to pytanie odpowiada Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.

- Kategorią, która w tym okresie rotuje najlepiej są przyprawy, zwłaszcza te jednorodne. To właśnie one najczęściej wykorzystywane są w polskiej kuchni. Liść laurowy, majeranek, pieprz, papryka i ziele angielskie to produkty generujące największą sprzedaż. Nie powinno ich zabraknąć w żadnym sklepie. Spośród gotowych mieszanek największym powodzeniem cieszą się przyprawy do mięsa mielonego oraz nasze woreczki z serii Doskonały Sposób Na … z pomocą których możemy bez trudu upiec soczyste mięso oraz warzywa w piekarniku. Produktem, który wiedzie prym w tej kategorii jest także uniwersalna przyprawa Smakosz Extra, doskonale podkreślająca smak wszystkich, gotowanych i pieczonych potraw. W chwili obecnej wprowadziliśmy na rynek jej odpowiednik Smakosz Extra z Natury, zawierający kilkanaście suszonych warzyw, przypraw i ziół bez dodatku jakichkolwiek substancji dodatkowych. Nasze obserwacje wskazują, że produkt ten będzie hitem roku 2016.

Jaki asortyment może jeszcze przyciągnąć Klientów? Z pewnością dodatki do ciast i deserów, bo Święta Wielkanocne obfitują w domowe serniki, paschy i inne wypieki. Rokrocznie największą sprzedaż osiągają: budynie, galaretki, kremy do tortów, proszki do pieczenia, cukier wanilinowy, maczki i posypki dekoracyjne oraz żelatyna. To właśnie te produkty powinny być najbardziej wyeksponowane w sposób, przyciągający wzrok Klientów. Zyski z obrotu świątecznymi produktami mogą sięgać nawet 30-50proc ogólnej sprzedaży, więc jest o co walczyć – podsumowuje Jerzy Kurowski.

Źródło: PR CLUB





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations