Karnawałowa kampania reklamowa linii Tex Mex Delecty

2007-01-17

Od połowy stycznia do początku marca 2007 roku potrwa silna kampania wspierająca linię produktów meksykańskich marki Delecta. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę i  internet. To trzeci etap długofalowego wsparcia pod niezmiennym hasłem „Odkryj Meksyk w swoim domu!”. Nową formą promocji jest konkurs dla internautów, zorganizowany na łamach strony www.odkryjmeksyk.pl, w którym główną nagrodą jest wycieczka do Meksyku.

Tex Mex to kompletna linia produktów etnicznych, które pomogą przygotować w warunkach domowych najpopularniejsze dania kuchni teksańsko-meksykańskiej. Linia została wprowadzona na rynek w 2004 roku, a jej sprzedaż stale wzrasta.

Główny medium karnawałowej kampanii jest telewizja. Emisje 15 i 30 sekundowych spotów, z dokrętką informującą o konkursie, zaplanowano w telewizji publicznej (TVP1, TVP2, TVP3) oraz TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN7, TV4. Reklama prasowa pojawi się na łamach czterech magazynów kobiecych tj. w Claudii, Naj, Pani Domu i Przyjaciółka, (łącznie 7 emisji).

Kampania w internecie obejmie emisje boksów reklamowych, między innymi, w portalu Onet.pl oraz w komunikatorze Gadu Gadu. W sumie zaplanowano około 15mln odsłon. Dodatkowo, dla internautów przygotowano konkurs na stronie www.odkryjmeksyk.pl, w którym do wygrania jest wycieczka do Meksyku, 50 oryginalnych sombrero oraz zestawy produktów Tex Mex.

Kampania telewizyjna i prasowa zostanie wsparta działaniami dodatkowymi w punktach sprzedaży sieciowej i detalicznej, gdzie zaplanowano degustacje i animacje sprzedaży. Ekspozycję produktów w sklepach wzbogacą nowe standy oraz specjalne ekspozytury półkowe. Przygotowano także ulotki z przepisami dla konsumentów.

Celem kampanii jest popularyzacja kuchni meksykańskiej wśród konsumentów, zwiększenie penetracji rynku oraz zdobycie przez Delektę pozycji lidera w kategorii produktów etnicznych. Kampania ma charakter edukacyjny, zwiększający świadomość produktów z linii Tex Mex oraz wzmacniający wizerunek marki Delecta, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy produktów etnicznych.

Grupę docelową akcji reklamowej na łamach telewizji i prasy stanowią kobiety w wieku 25-49 lat, rodziny z dziećmi, mieszkańcy dużych miast. Działania na łamach internetu skierowane są do młodszego konsumenta, kobiet i mężczyzn w wieku 20-35 lat, mieszkańców większych miast, którzy poszukują nowych egzotycznych potraw i lubią eksperymentować w kuchni.

Współfundatorem i organizatorem wycieczki do Meksyku jest biuro podróży Destino Mexico Polska.




Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?