Kampania telewizyjna Jupik Shake

2010-02-17

Silna kampania telewizyjna i internetowa wspiera nowość marki Jupik – gęsty napój Jupik Shake. Spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w najpopularniejszych kanałach dziecięcych.

Działania internetowe będą obecne na portalach dedykowanych dzieciom. Pierwsza kampania zimowa marki Jupik rozpoczyna się 15 lutego i potrwa do 28 marca 2010.

Nowy spot reklamowy został przygotowany specjalnie z myślą o nowym wariancie Jupik Shake. Po raz kolejny Jupik Team i jego przygody są głównym tematem spotu, który w atrakcyjny sposób komunikuje również unikatowość nowego produktu - pierwszy owocowy deser w formie napoju dla dzieci.

Celem kampanii jest poinformowanie dzieci o nowym produkcie w portfolio Jupika, wsparcie sprzedaży marki oraz umocnienie jej więzi emocjonalnej z konsumentem.

Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP i Polsat oraz w najpopularniejszych stacjach dziecięcych ( Zig Zap, Nickelodeon, Mini Mini, oraz Disney XD).W TVP i Polsacie spoty ukazywać się będą przy programach dla dzieci, popularnych bajkach i filmach familijnych, a w stacjach dziecięcych w całej ramówce.

Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią on-line na dziecięcych witrynach internetowych. W ramach kampanii osłonowej realizowany będzie konkurs internetowy dla dzieci, w których wygrać będzie można multimedialne klawiatury komputerowe oraz gadżety Jupika.

Kreacja i produkcja PND Futura. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Za kampanię on-linę odpowiada agencja OS3.

Reklama






Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?