Jubileuszowe Targi Cukiernicze, Piekarnicze i Lodziarskie SweetTARGi

2014-02-21

1-3 marca 2014 - najsłodsza niespodzianka Katowic!



Logo SweetTARGI
W sobotę 1 marca rozpoczyna się 5. edycja Targów Cukierniczych, Piekarniczych i Lodziarskich SweetTARGi. Do Katowic po raz kolejny zjadą specjaliści słodkich i piekarniczych branż, prezentujący nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania wykorzystywane w produkcji wyrobów i artykułów cukierniczych, lodów i różnorodnego pieczywa. Ponad 100 wystawców z Austrii, Czech, Szwecji, Włoch i Polski zaprezentuje się na powierzchni ponad 3 tys. m2. Prezentacja targowa obejmie maszyny i urządzenia dla przemysłu piekarniczego, cukierniczego, dodatki piekarskie i cukiernicze, produkty i półprodukty spożywcze, urządzenia do produkcji lodów, koncentraty smakowe, dodatki do lodów, dekoracje i wyroby cukiernicze, przetwory czekoladowe, galanterię cukierniczą, lody, artykuły przemysłu tłuszczowo-olejarskiego, urządzenia chłodnicze, klimatyzacyjne, maszyny pakujące do piekarnictwa, cukiernictwa, urządzenia do utrzymania czystości i higieny oraz wydawnictwa branżowe.

W programie targów m.in. Sweet Strefa Mistrza Branży na której zobaczyć będzie można po raz pierwszy w Polsce Słodki stół na Wielkanoc. Sugarcrafterka Anna Daraż, dekoratorka ciasteczek Małgorzata Kluza oraz mistrz carvingu Dariusz Ślusarczyk wspólnie przygotują słodki stół z wykorzystaniem ciasteczek, tortów w połączeniu z dekoracjami rzeźbionymi w owocach. W trakcie pokazów zaprezentują sztukę zdobienia lukrem królewskim, techniki tworzenia dekoracji w stylu angielskim i efektownego rzeźbienia w owocach. Wielkanocne ciasta, torty w modnych koronkach pokaże Anna Osadnik, technolog z firmy Dekor Pol, która poprowadzi również pokaz produkcji modnych, cukrowych koronek oraz dekorowania ciast i tortów o tematyce wielkanocnej. Ponadto prezentowane będą muffiny i ciasteczka trwałe z różnymi dekoracjami, ciasta drożdżowe z czystą etykietą i pokazy technologiczne w wykonaniu technologów firmy Pfahnl, Ryszarda Stojanowskiego, Adama Bednarskiego i Andrzeja Baziora. Proponowane będą owocowe inspiracje w deserach jako wiosenne propozycje innowacyjnych deserów według technologów Jerzego Brzozowskiego i Marka Tomaszka z firmy Prospona. Słodka Strefa zaproponuje także nowoczesne dekorowanie tortów na różne okazje za pomocą żeli dekoracyjnych firmy Bakels Polska. Przez całą prezentację będzie można częstować się lodami typu „soft” firmy AKO.

Ponadto w programie SweetTARGi III Konferencja Piekarniczo – Cukiernicza; „Ekonomiczne i proste rozwiązania w lodziarstwie – nowy trend torty lodowe”- firma Savpol i Fabbri, „Szkolnictwo zawodowe wsparciem dla ludzi młodego pokolenia w walce z bezrobociem" - Tomasz Jędrzejczak, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, „Czy kanapka uratuje polskiego piekarza?”- Jarosław Gajda, Prezes Fundacji na Rzecz Wspierania i Promocji Piekarstwa i Cukiernictwa (na podstawie kampanii społecznej „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa”). SweetTARGi to także pokazy i konkursy, m.in. „Cake Show” w wykonaniu cukierników i sugarcrafterów, konkurs Magic Box , Bar Meeting – wszystko o kawie i drinkach, III Zespołowe Mistrzostwa Młodych Cukierników i Piekarzy, wypieki pokazowo – instruktażowe połączone z degustacją, pokazy i szkolenia baristyczne i inne.

Nowości podczas targów zaprezentują między innymi firma Pfahnl Polska pokazując muffin czekoladowy, ciasteczka trwałe firmowe, ciasto czekoladowe, piernik, pieczywo gruboziarniste z kiełkami. Firma Ecotrade wystawi super ciasto makowe, biszkopt nebraska, super ciasto kokosowe, bombole - kule serowe, babkę italiana, waniliowy krem exclusiwe, krem budyniowy - super milk, stabilizator do śmietany o smaku sernikowym, pastę dekoracyjną - golden glaze karmel, kremy dekoracyjne - golden glaze, czekolę-nuts, wanila-brulee, super elitę - krem do ubijania na bazie tłuszczu roślinnego, musso o smaku cappuccino i marcepanu, żel do żelownic, sos cygański, chleb bracki, chleb karoca, chleb sołtysa oraz bułkę kukurydzianą. Firma Prodotti Stella Spa zaoferuje mediteraneo - mozaikę smaków, kookie&carem, kookie&caramel, kookie&chocolate, linię produktów hicream - nutgele o smakach kawy, krówki, migdałów, ciasteczek - mucho-gusto. To tylko niektóre z całej gamy innowacyjnych produktów jakie prezentowane będą podczas SweetTARGi 2014 – święta branży piekarniczej, cukierniczej i lodziarskiej w południowej Polsce.

Organizator zaprasza środowiska rzemieślnicze związane z produkcją cukierniczą i piekarską do udziału w konkursach Piekarnia/Cukiernia Roku i o Złoty Pączek. Zgłoszenia można składać pisząc na maila sweettargi@fairexpo.pl

Serdecznie zapraszamy do Katowic, 1-3 marca 2014.


Jednodniowy bilet wstępu kosztuje 30 zł, po rejestracji 15 zł, trzydniowy, po rejestracji 35 zł,
z zaproszeniem po rejestracji wstęp jest bezpłatny. Elektroniczny katalog wystawców na nośniku pendrive 20 zł. Więcej informacji na stronie www.sweettargi.fairexpo.pl

Kliknij, wydrukuj i wejdź bezpłatnie na targi. Zaproszenie upoważnia do bezpłatnego wejścia na targi (tylko po rejestracji).

Źródło: www.sweettargi.fairexpo.pl

Pliki do pobrania




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations