Johnnie Walker – whisky numer 1 na świecie i w Polsce
2011-05-16
Johnnie Walker jest światowym liderem wśród alkoholi pod względem wartości według zestawienia Impact Databank za 2010 rok. Bardzo dobre wyniki w zestawieniu rocznym marka osiąga również w Polsce. Na podstawie najnowszych danych Nielsena za ostatnie 12 miesięcy (okres kwiecień 2010 – marzec 2011), whisky Johnnie Walker Red Label jest niezmiennie liderem w segmencie Standard Scotch z wartościowym udziałem na poziomie 33,7%. Wyniki wskazują, że wartość zsumowanych udziałów wszystkich marek whisky z portfolio Diageo w Polsce w tym samym okresie wyniosła 31,2%, będąc liderem w kategorii whisky w Polsce.
Odzwierciedleniem doskonałych wyników whisky Johnnie Walker na światowym rynku jest stabilna pozycja w Polsce. Według rocznego zestawienia Nielsena (MAT Marzec 2011) za okres kwiecień 2010 – marzec 2011, Johnnie Walker Red Label zajmuje pozycję lidera w segmencie Standard Scotch na podstawie udziałów w rynku. Producent tej marki, koncern Diageo, zajmuje także pierwszą pozycję w Polsce pod względem zsumowanych udziałów wszystkich whisky w swojej ofercie, notując najbardziej dynamiczny przyrost w kategorii whisky na rynku (zestawienie rok do roku według danych Nielsen).
Naszym celem na najbliższe miesiące jest dalszy rozwój wszystkich marek kategorii whisky znajdujących się w portfolio Diageo Polska – powiedziała Joanna Grzyl, Senior Brand Manager Whisk(e)y Portfolio, Diageo Polska.
W zakresie podejmowanych działań marketingowych, marka najpopularniejszej whisky na świecie kontynuuje strategię opartą na idei Keep Walking, czyli dążenie do osiągania celu poprzez rozwój osobowy , prezentując inspirujące historie znanych postaci z różnych dziedzin życia. Jednocześnie producent whisky Johnnie Walker intensywnie angażuje się w promocję odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, m.in., sponsorując globalną platformę internetową DRINKiQ.com, która jest narzędziem stworzonym, aby pomagać ludziom w odpowiedzialnych wyborach dotyczących spożywania alkoholu.
Informacje dodatkowe:
Johnnie Walker® to wiodąca marka szkockich whisky. Jej asortyment obejmuje pięć wielokrotnie nagradzanych alkoholi − Johnnie Walker® Red Label (szkocka whisky numer 1 w Polsce i na świecie), Johnnie Walker® Black Label (szkocka whisky klasy deluxe numer 1 na świecie), Johnnie Walker® Green Label, Johnnie Walker® Gold Label i Johnnie Walker® Blue Label.
Co sekundę wypijanych jest 5 butelek whisky Johnnie Walker®. Co roku w ponad 200 krajach sprzedaje się
120 milionów butelek tego alkoholu. Asortyment obejmuje produkty odpowiednie w wielu różnych okolicznościach: dla tych, co piją whisky każdego dnia, i dla tych, którzy chcą nią uczcić szczególne okazje. Pięć głównych marek to duża rozpiętość cen i smaków odzwierciedlających prawie 200-letnią historię marki i zobowiązanie do utrzymania wysokiej jakości. Dodatkowe informacje o whisky Johnnie Walker® można znaleźć na www.swiatwhisky.pl.
W obecnej, nagradzanej, stylowej linii produktowej znajdują się następujące marki: Johnnie Walker® Black Label, Johnnie Walker® Red Label, Johnnie Walker® Blue Label, Johnnie Walker® Green Label, Johnnie Walker® Gold Label, Johnnie Walker® Premier oraz Johnnie Walker® Swing. Dzięki nim firma sprzedaje co roku 15,4 miliona skrzynek, a Johnnie Walker® jest najpopularniejszą whisky na świecie.
Diageo to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie z kategorii alkoholi mocnych, win i piw, m.in. takich jak: Johnnie Walker®, Guinness, Smirnoff, J&B, Baileys, Cuervo, Tanqueray, Captain Morgan, Crown Royal, wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards. Diageo jest międzynarodową firmą prowadzącą sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie.
Więcej informacji na: www.Diageo.com (informacje korporacyjne).
- Aktualności
-
2021-01-20 08:25:20 | Komentarze: 0
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
Ishida zaprojektowała naważarkę wielogłowicową z podajnikami spiralnymi pod indywidualne wymagania producenta delikatnych produktów mięsnych. Dzięki temu rozwiązaniu, Société Progré o 30% zwiększył wydajność produkcyjną i spodziewa się dalszego wzrostu.
-
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida