Jak u mamy w niedzielę

2015-02-13

Tradycyjnego makaronu nie musimy nikomu przedstawiać. Smak babcinego rosołu z najlepszym makaronem na świecie – domowym, samodzielnie ugniecionym na drewnianej stolnicy pamięta każdy z nas. Ten właśnie smak próbujemy potem odtworzyć w naszym domu. Odnajdziemy go w produktach marki Arc- Pol, które zawsze smakują, jak przygotowane w domowej kuchni

Firma Arc-Pol wprowadza na rynek Krajankę 8 jajeczną. Jest to makaron najwyższej jakości - do przygotowania nowości firmy Arc-Pol użyto aż 8 jaj na każdy kilogram mąki. Makaron ten produkowany jest z najwyższej jakości mąki makaronowej, mąki z pszenicy durum i świeżych płynnych jaj dostarczanych przez stałego partnera tylko z rodzimych ferm.

Po ugotowaniu makaron pozostaje jędrny, krajanka się nie skleja, a po domu rozchodzi się piękny zapach. Opakowania makaronu to klasyczne połączenie głębokiej czerwieni i delikatnej bieli. Przez półprzezroczyste opakowanie konsument może ocenić jakość i wygląd produktu już w sklepie. Każda paczuszka krajanki 8 jajecznej to 250 gram delikatnych niteczek. Na opakowaniu znajdziemy pełną tabelę z wartościami odżywczymi makaronu, pełen skład produktu i dodatkowo przepis na domowy rosół.

Smak i bezpieczeństwo
Proces produkcji krajanki 8 jajecznej od Arc-Polu jest w pełni zautomatyzowany, co wyklucza kontakt produktu z czynnikiem ludzkim. Dzięki zastosowaniu technologii płynnych jaj do minimum został ograniczony kontakt czynnika ludzkiego w procesie produkcji, a kontrola masy jajecznej przed procesem produkcyjnym oraz kontrola gotowego produktu po zakończonym procesie dają 100 % pewność, że makaron wolny jest od drobnoustrojów chorobotwórczych i w związku z tym jest produktem całkowicie bezpiecznym. Na bezpieczeństwo wyrobu wpływa także sam proces produkcyjny, którego jednym z etapów jest pasteryzacja pozwalająca na eliminację jakiegokolwiek zagrożenia mikrobiologicznego. Nieustanna kontrola wilgotności i utrzymywanie jej na założonym poziomie gwarantuje, że makaron utrzymuje swoją jakość przez cały okres przechowywania. Wysoka częstotliwość prowadzonych badań wewnętrznych w akredytowanym laboratorium gwarantuje, że jakość produktu nie ulega niekontrolowanym zmianom swoich właściwości.


Makarony z serca i z wiedzy
Tradycja, pasja, technologia - Makarony Arc-Pol.

Wszystko zaczęło się od pasji podróżowania, bo zwiedzanie to nie tylko pejzaże i zabytki, to też różnorodność smaków, różnorodność aromatów. Inspiracja powstania firmy Arc-Pol narodziła się w przepięknym otoczeniu włoskich uliczek. Nie bez przyczyny to właśnie Włochy stały się rajem dla smakoszy, a kuchnia tego kraju od lat nie schodzi z podium najbardziej popularnych. Powstała myśl, by wyjątkowy i niepowtarzalny smak włoskich makaronów sprowadzić do Polski.

Ta myśl znalazła swoją kontynuację - w 1993 roku została otwarta wytwórnia makaronów Arc-Pol, której siedziba znajduje się w urokliwej wsi na południu Polski, a krajobraz przywodzi na myśl toskańskie pejzaże, i nie jest to jedyny włoski akcent.

Założyciel firmy sprowadził włoskie linie produkcyjne, współpracuje z włoskimi producentami makaronu, a surowce, stosowane do produkcji, są starannie wyselekcjonowane i pochodzą z ekologicznych upraw, co sprawia, że makaron jest nie tylko smaczny, ale zyskuje dodatkowo walory odżywcze. Cały proces produkcyjny odbywa się przy zachowaniu najsurowszych wymagań systemu HACCP i ISO 9001/22000.

Bardzo szybko produkty firmy Arc-Pol podbiły serca i podniebienia Polaków. Starannie dopracowana receptura, najlepsze składniki, ciągłe dbanie o jakość oraz najnowsze rozwiązania technologiczne przyczyniły się do tego, że firma Arc-Pol jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wytwórni makaronu na południu Polski.


Cena:
Krajanka 8 jajeczna Arc-Pol (250 g) – 2,50 zł

Zapraszamy na stronę internetową: www.arc-pol.com.pl

Źródło: Sylwia Aleksandrów PR manager





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations