Informacje na etykietach - jakie i dla kogo

2010-09-10

TÜV Rheinland Polska, lider usług certyfikacyjnych i badawczych w Polsce zaprasza do udziału w panelu „Informacje na etykietach - jakie i dla kogo”. Jego organizatorami są redakcja Przemysłu Spożywczego oraz Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Spożywczego.

Panel odbędzie się w ramach Targów Polagra w Poznaniu, a transmisja online będzie dostępna dla internautów już 14 września, od godziny 11:00 na stronie http://www.transmisjeonline.pl/tuv_rheinland.

Inicjator panelu, magazyn Przemysł Spożywczy, doceniając kompetencje ekspertów TÜV Rheinland, zaprosił ich wraz z Polską Federacją Producentów Żywności oraz z Inspekcją Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych do partnerskiej współpracy przy organizacji tego wyjątkowego przedsięwzięcia.
Mając świadomość jak ważkim problemem są kwestie etykietowania żywności, zadbano o udostępnienie dyskusji, możliwie jak największemu audytorium, wykorzystując w tym celu internetowy przekaz.
To już kolejne przedsięwzięcie, do którego dostęp mają osoby zainteresowane z całego kraju. Jest to zwieńczenie naszych działań, związanych z edukacją i rozwijaniem świadomości konsumentów w kwestii etykietowania żywności – mówi Mariusz Petri, kierownik sekcji Działu Marketingu TÜV Rheinland Polska.

Podczas panelu zostanie poruszonych wiele kwestii, które znajdują bezpośrednie przełożenie na codzienne życie każdego konsumenta. Będzie można zapoznać się z faktami dotyczącymi prawnych regulacji etykietowania, istniejącymi nieprawidłowościami oraz ochroną praw konsumenta w omawianym sektorze. Szczególnie interesująco, zapowiada się część prowadzona przez dra Zbigniewa Oczadły, Dyrektora Działu Usług dla Branży Spożywczej TÜV-u, który swoją uwagę skupił na dodatkach do żywności, a także świadomości i oczekiwaniach konsumentów w stosunku do ich stosowania. Wpływ dodatków na jakość i bezpieczeństwo spożywanych produktów jest szczególnie ważne dla tych, dla których istotny jest zdrowy tryb życia i zbalansowane odżywianie.

Transmisję będzie można śledzić 14-ego września, od godziny 11:00 pod adresem http://www.transmisjeonline.pl/tuv_rheinland.

Panel „Informacje na etykietach - jakie i dla kogo” odbędzie się w ramach targów Polagra-Tech Polagra-Food w Poznaniu, 14.09.2010, godz. 11:00-13:00, Pawilon 7, sala C.





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations