Indyk włoski i meksykański - nowość w kategorii dań słonych Delecty
2006-10-16
Delecta wprowadza na rynek dwa nowe dania gotowe w słoikach - Indyka w sosie bolońskim z pieczarkami oraz Indyka w sosie meksykańskim z czerwoną fasolą. Jest to najnowsza oferta w stale rozbudowywanym portfolio dań słonych Delecty. Proponowane sosy zawierają mięso indyka w najbardziej popularnej, mielonej formie i stanowią odpowiedź na stale wzrastający popyt na produkty „wygodne” oraz żywność etniczną, wśród wymagających i poszukujących nowości konsumentów.

Indyka w sosie bolońskim z pieczarkami – aromatyczny, pomidorowy sos z mięsem drobiowym, podstawowy składnik popularnej włoskiej lasagne. Może być podawany także z makaronem spaghetti lub ryżem, wedle indywidualnych preferencji konsumenta. Indyka w sosie meksykańskim z czerwoną fasolą – rekomendowany dodatek do meksykańskiej tortilli. Równie dobrze sprawdzi się w daniach z ryżem lub ziemniakami.
W asortymencie Delecta posiada także Indyka w sosach: chińskim słodko-kwaśnym z ananasem, włoskim Bolognese z oregano, indyjskim curry oraz pomidorowym z ziołami.
Dwa, nowe warianty Indyka w sosie są dostępne na rynku od września w charakterystycznych, kwadratowych słoikach o gramaturze 500 g. Elegancki i wyróżniający kształt opakowania umożliwia efektowną ekspozycję produktu na sklepowych półkach. Zawartość słoika pozwala na przygotowanie pożywnego i zdrowego posiłku dla 3 osobowej rodziny. Staranna kompozycja smakowa i wyrazisty aromat nowych sosów Delecty gwarantują sukces kulinarny.
Wprowadzeniu na rynek nowych wariantów Indyka w sosie towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa od października do połowy listopada, w głównych stacjach TV (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN7 oraz w stacjach tematycznych TVN24, TVN Style). Oprócz TV, bardzo silnym medium wspomagającym, jest prasa kobieca (Claudia, Naj, Pani Domu, Przyjaciółka, Olivia) i branżową (Supermarket News i Detal Dzisiaj). Zaplanowano także degustacje i animacje sprzedaży w sklepach oraz wsparcie dla wszystkich szczebli dystrybucji.
Producent: Rieber Foods Polska S.A.
Sugerowana cena detaliczna: 4,79 zł
- Aktualności
-
2021-01-11 14:59:07 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!