Ice-Mastry: nowy sezon w nowej kreacji

2011-03-14

Ice-Mastry przygotowuje się do letniego sezonu. Już w marcu ruszył spot reklamowy oraz nowa strona internetowa. Firma planuje również wprowadzić na rynek nowe lody.

Całość działań promocyjnych jest oparta o wizerunkową sesję zdjęciową. Spot prezentuje markę i jej szeroki asortyment. Ma to wpłynąć na pozytywny odbiór firmy oraz na wzrost jej rozpoznawalności wśród konsumentów. Reklama utrzymana jest w letnim, imprezowym klimacie. Swoją stylizacją sięga do szalonych lat 60. i 70. Całość uzupełnia charakterystyczna muzyka. Spot jest emitowany w TVP 1, TVP 2, Telewizji Regionalnej, Telewizji Polsat i na kanałach telewizji kablowej (m.in. National Geographic, Mini Mini, MTV, AXN, Comedy Central). Kampania telewizyjna potrwa do połowy czerwca.

Działania reklamowe uzupełnia nowa strona internetowa www.ice-mastry.pl. Dostępne będą na niej wszystkie rodzaje lodów Ice-Mastry. Wygląd portalu razem ze spotem tworzy spójną całość.

Nowa kampania rusza już 12 marca. Kreację spotu i strony internetowej na sezon 2011 opracowała Zwykłagancja.pl.





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?