Hoop Cola - przełam lody, odśnież otwartość!

2010-12-03

Nowa kampania telewizyjna Hoop Coli rusza 6 grudnia. W tym roku nie akcentuje świąt, lecz całą zimę.

Wraz z zimą nastała odśnieżona Hoop Cola wraz z nową ideą, która doskonale wpisuje się w dotychczasową komunikację otwartości. Już od 6 grudnia na ekranach tv zobaczymy nowy spot Hoop Coli nawiązujący do motywów zimowych, który zrywa z eksponowaniem elementów świątecznych, tak często pojawiających się w tym okresie. Reklama bazuje na Hooptymistycznym Instytucie Otwierania Polaków, którego to członkowie przyglądają się osobom podczas bitwy na śnieżki, które otwierają się na siebie dzięki przejeżdżającemu ulicą pługowi. Pług jest symbolem odśnieżania relacji między ludźmi. Ważną rolę w komunikacji pełni jego kierowca - Pani Pługarzystka, która niesie za sobą ideę Pługaryzmu - Ruchu Odśnieżania Otwartości.

Hoop Cola podejmuje działania mające na celu zwrócenie uwagi na prawdziwe relacje w okresie zimowym i zerwanie z wszechobecną komercją w okresie świątecznym oraz z szarą codziennością, która dotyczy każdego. Internauci będą mogli zgłosić swój własny postulat, co każdy z nich chciałaby odśnieżyć, a ten który uzyska największą liczbę głosów, będzie wsparty przez Hoop Colę i Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków. Do Ruchu Odśnieżania Otwartości będzie można dołączyć na www.hoopcola.pl i na Facebooku.

Hasłem kampanii są słowa: „Przełam lody, odśnież otwartość!”, które nawiązują do dotychczasowej komunikacji Hoop Coli - otwartości na innych. Dodatkowym wsparciem kampanii telewizyjnej jest nowa, zimowa etykieta, komunikacja w Internecie oraz materiały POS. Kampania telewizyjna i internetowa będzie trwała do 23 stycznia. W stacjach Polsat i kanałach tematycznych emitowane będą spoty w dwóch wersjach: 15 i 30 sekundowej.

Zdjęcia do filmu były kręcone na na warszawskiej Pradze. Reżyserowała Joanna Rechnio. Za kreację i działania w internecie odpowiada agencja Hand Made i jej interaktywny dział Hand Made Flow, a za produkcję Papaya Studio. Ze strony Hoop Polska projekt koordynuje Patrycja Giurko, Group Brand Manager.

W ramach zimowej kampanii, Hoop Cola sponsoruje również konkurs „Wykończ Wojewódzkiego i Figurskiego” w radio Eska Rock oraz w radio Eska konkurs „Konfeska”, w którym Hoop Cola będzie wspierać „odśnieżanie” słuchaczy z grzechów przed świętami.





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?