Hellena promuje nowe wody smakowe Frullena

2008-07-23

Hellena wzbogaca ofertę produktową o wody smakowe Frullena. Dostępne one będę w trzech smakach: cytrynowym, jabłkowym oraz truskawkowym. Wprowadzeniu Frulleny na rynek towarzyszyć będzie akcja promocyjna skierowana do konsumentów.

Hellena już po raz kolejny w tym roku wprowadza nowości. Woda smakowa Frullena dostępna będzie w trzech najpopularniejszych wśród konsumentów smakach: cytrynowym, jabłkowym i truskawkowym.

Wprowadzeniu na rynek wód smakowych Frullena towarzyszyć będzie wsparcie ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej materiałami POS. Hellena przygotowała również akcję promocyjną skierowaną do konsumentów. Będzie ona polegać na premiowaniu zakupu wody smakowej upominkiem. Każda osoba, która zakupi Frullenę dostanie przy kasie specjalnie przygotowany przelicznik BMI (Body Mass Index). Akcja prowadzona będzie w wybranych sklepach tradycyjnego kanału sprzedaży na terenie całego kraju.

HELLENA jest jedną z wiodących marek napojów bezalkoholowych i stale powiększa swój udział w rynku. Tylko w tym sezonie rozszerzyła ofertę napojów gazowanych o dwa smaki – lionkę i czerwoną pomarańczę oraz powiększyła wachlarz napojów niegazowanych o nowy smak Jabłko-Mięta.

Producent: Jutrzenka S.A

Produkt: wody smakowe:
cytryna – kod EAN 5900352009605
jabłko – kod EAN 5900352009629
truskawka – kod EAN 5900352009612

Sugerowana cena: 2,40 PLN (1,5 l butelka)
W sprzedaży od: lipiec 2008 r.