Heineken: nowa kampania TV i konkurs dla konsumentów

2010-10-06

Heineken jest dynamiczną i nowoczesną marką oferującą konsumentom światową jakość we wszystkim, co robi. Dlatego jesienna kampania reklamowa marki opiera się na jednej z najbardziej prestiżowych imprez piłkarskich świata - rozgrywkach Ligi Mistrzów (UEFA Champions League). Sponsoring tej imprezy wspiera reklama telewizyjna oraz tematyczna promocja.

15 i 29 września br. przy meczach Ligi Mistrzów wyemitowane zostały premiery spotów. Regularna kampania telewizyjna, w której emitowane będą 3 spoty, wystartowała 1 października br. Kolejnym elementem kampanii jest konkurs dla konsumentów na stronie www.heineken.pl: "Zostań piłkarskim VIP- em". Zwycięzcy konkursu otrzymają specjalne wejściówki na wybrane mecze fazy grupowej Ligi Mistrzów. "Backstadium passes" pozwalają na przeżywanie rywalizacji najlepszych europejskich zespołów w sposób niedostępny dla pozostałych kibiców: wejsciówki VIP upoważniają do wejścia za kulisy stadionu i zapoznanie się z Ligą Mistrzów "od kuchni".

Heineken jako jedyny ze sponsorów UEFA Champions League ma prawo do ich wykorzystania.

Marka Heineken jest oficjalnym sponsorem rozgrywek piłkarskich Ligi Mistrzów od 2005 roku.

Za zakup mediów do tej kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope.
Adaptacje spotu przygotowała agencja Grey Group,
Aktywności w internecie obsługuje agencja Argonauts.




Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?