HELIO promuje zdrową dietę
2013-05-08
Potentat na rynku bakalii - firma HELIO S.A., przywiązuje sporą wagę do działań związanych z promocją zdrowego zdrowego żywienia wśród Polaków. Firma podejmuję wiele projektów związanych z poszerzaniem wiedzy w tym zakresie. Szczególna uwagę należny zwrócić na współpracę w wydaniu książki „Dieta garstkowa” uznanej dietetyczki, dr n. med. Anny Lewitt.
Inną z podjętych w ostatnim czasie inicjatyw HELIO było uczestnictwo w V Warszawskich Dniach Nauki o Żywieniu Człowieka organizowanych przez Zakład Żywienia Człowieka oraz Studenckie Koło Naukowe Dietetyków Wydziału Nauki o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Żywienie a zdrowie kobiety”. W ramach konferencji można było wysłuchać wykładów związanych z problemami żywieniowymi nastolatek oraz kobiet w okresie menopauzy oraz zapoznać się z informacjami dotyczącymi zależności pomiędzy dietą a płodnością. W czasie V Warszawskich Dni Nauki o Żywieniu Człowieka marka HELIO udostępniła swoje produkty do degustacji.
Marka HELIO od lat angażuje się w promocję zdrowej diety wykorzystującej bakalie. Ponieważ okres wymiany odzieży z zimowej na wiosenno-letnią jest dla wielu z nas doskonałą okazją do podjęcia wyzwania zmiany nawyków żywieniowych, zachęcamy do aktywnego uczestniczenia w podejmowanych przez nas działaniach wspierających promocję zdrowego stylu życia wśród Polaków. Chcąc ułatwić konsumentom walkę z nadprogramowymi kilogramami marka HELIO przygotowała również cykl regularnych publikacji przepisów z książki dr Lewitt na swoim profilu na portalu społecznościowym Facebook: www.facebook.com/HelioBakalie
_____________________________
Podstawowe informacje o Spółce:
HELIO S.A. jest wolumenowym liderem na rynku paczkowanych bakalii w Polsce oraz samodzielnym liderem w kategorii mas makowych. Poza produktami z maku w ofercie HELIO znajdują się orzechy, owoce suszone i kandyzowane, ziarna, masy krówkowe oraz polewy do ciast. Spółka oferuje swoje produkty pod markami: HELIO, HELIO GOLD, HELIO Snack, Słoneczne Owoce do największych sieci handlowych, hurtowni i sklepów spożywczych w Polsce, a także zaopatruje pod markami własnymi m.in. Auchan, Alma, Carrefour, EKO Holding, E.Leclerc, Intermarche, JMD „Biedronka”, Makro C&C, Netto, Piotr i Paweł, Real, czy Tesco.
Firma powstała w 1992 roku. Od 2011 r. Spółka posiada nowy zakład w Brochowie k. Sochaczewa będący największym kompleksem produkcyjno-magazynowym w branży bakaliowej w Polsce oraz jednym z największych w Europie. Zakład HELIO certyfikowany jest wg międzynarodowego standardu jakości i bezpieczeństwa produkcji żywności BRC – Global Standard for Food Safety. W latach 2005-2013 HELIO zostało kilkunastokrotnie uhonorowane godłami Laur Konsumenta, kilkoma statuetkami Perły Rynku FMCG, Złoty Paragon, Superprodukt Świata Kobiety, medalami Pani Domu, a także kilkoma tytułami Gazeli Biznesu. Od 2007 r. papiery wartościowe spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy na www.HELIO.pl oraz www.facebook.com/HelioBakalie
Źródło: SUPERB Communications
- Świat spożywki
-
2015-04-01 14:10:06 | Komentarze: 0
Złote jajo polskiej gospodarki – branża drobiarska
Mimo rosyjskiego embarga nałożonego w zeszłym roku między innymi na drób i jaja, polska branża drobiarska ma się całkiem dobrze i nic nie wskazuje na to, aby miało się coś zmienić. Polscy producenci coraz częściej i chętniej handlują z zagranicznymi partnerami, a zamknięcie rynku rosyjskiego tylko nasiliło tę tendencję.
-
Jesz mało chleba? Sprawdź dlaczego warto to zmienić!
-
Wegetarianizm i jego odmiany
-
Herbata na dzień dobry – śniadaniowe propozycje marki Czas na Herbatę
-
Kanapki "po kielecku"
-
Wielka moc w małym produkcie, czyli dlaczego warto sięgać po ziarenka
-
Żelatyna CYKORII
-
Po cygańsku
-
Życie pełne zdrowia i smaku – ser topiony Beauty z błonnikiem marki LACTIMA
-
Pożywny i słodki poranek z konfiturą malinową marki Schwartau Extra