HELIO promuje zdrową dietę

2013-05-08

Potentat na rynku bakalii - firma HELIO S.A., przywiązuje sporą wagę do działań związanych z promocją zdrowego zdrowego żywienia wśród Polaków. Firma podejmuję wiele projektów związanych z poszerzaniem wiedzy w tym zakresie. Szczególna uwagę należny zwrócić na współpracę w wydaniu książki „Dieta garstkowa” uznanej dietetyczki, dr n. med. Anny Lewitt.

Dieta Garstkowa
Dieta garstkowa” to szczypta teorii oraz 140 unikalnych przepisów kulinarnych podzielonych na 4 pory roku. W najnowszej książce dr Lewitt bakalie HELIO polecane są w zdrowej diecie, a sama książka znalazła już uznanie nie tylko wśród autorytetów z dziedziny medycyny, m.in. profesorów Centrum Zdrowia Dziecka, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, czy AWF, ale też aktorek: Grażyny Wolszczak, Edyty Jungowskiej, Katarzyny Kwiatkowskiej, dziennikarki TVN Style Katarzyny Bosackiej, czy prezentera telewizyjnego Tomasza Kammela. „Dieta garstkowa” została także szybko doceniona przez Czytelników, dzięki którym poradnik dr Lewitt znalazł się już wśród bestsellerów największej sieci księgarskiej w Polsce.

Inną z podjętych w ostatnim czasie inicjatyw HELIO było uczestnictwo w V Warszawskich Dniach Nauki o Żywieniu Człowieka organizowanych przez Zakład Żywienia Człowieka oraz Studenckie Koło Naukowe Dietetyków Wydziału Nauki o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Żywienie a zdrowie kobiety”. W ramach konferencji można było wysłuchać wykładów związanych z problemami żywieniowymi nastolatek oraz kobiet w okresie menopauzy oraz zapoznać się z informacjami dotyczącymi zależności pomiędzy dietą a płodnością. W czasie V Warszawskich Dni Nauki o Żywieniu Człowieka marka HELIO udostępniła swoje produkty do degustacji.

Marka HELIO od lat angażuje się w promocję zdrowej diety wykorzystującej bakalie. Ponieważ okres wymiany odzieży z zimowej na wiosenno-letnią jest dla wielu z nas doskonałą okazją do podjęcia wyzwania zmiany nawyków żywieniowych, zachęcamy do aktywnego uczestniczenia w podejmowanych przez nas działaniach wspierających promocję zdrowego stylu życia wśród Polaków. Chcąc ułatwić konsumentom walkę z nadprogramowymi kilogramami marka HELIO przygotowała również cykl regularnych publikacji przepisów z książki dr Lewitt na swoim profilu na portalu społecznościowym Facebook: www.facebook.com/HelioBakalie

_____________________________
Podstawowe informacje o Spółce:
HELIO S.A. jest wolumenowym liderem na rynku paczkowanych bakalii w Polsce oraz samodzielnym liderem w kategorii mas makowych. Poza produktami z maku w ofercie HELIO znajdują się orzechy, owoce suszone i kandyzowane, ziarna, masy krówkowe oraz polewy do ciast. Spółka oferuje swoje produkty pod markami: HELIO, HELIO GOLD, HELIO Snack, Słoneczne Owoce do największych sieci handlowych, hurtowni i sklepów spożywczych w Polsce, a także zaopatruje pod markami własnymi m.in. Auchan, Alma, Carrefour, EKO Holding, E.Leclerc, Intermarche, JMD „Biedronka”, Makro C&C, Netto, Piotr i Paweł, Real, czy Tesco.

Firma powstała w 1992 roku. Od 2011 r. Spółka posiada nowy zakład w Brochowie k. Sochaczewa będący największym kompleksem produkcyjno-magazynowym w branży bakaliowej w Polsce oraz jednym z największych w Europie. Zakład HELIO certyfikowany jest wg międzynarodowego standardu jakości i bezpieczeństwa produkcji żywności BRC – Global Standard for Food Safety. W latach 2005-2013 HELIO zostało kilkunastokrotnie uhonorowane godłami Laur Konsumenta, kilkoma statuetkami Perły Rynku FMCG, Złoty Paragon, Superprodukt Świata Kobiety, medalami Pani Domu, a także kilkoma tytułami Gazeli Biznesu. Od 2007 r. papiery wartościowe spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Zapraszamy na www.HELIO.pl oraz www.facebook.com/HelioBakalie

Źródło: SUPERB Communications





Świat spożywki

2015-04-01 14:10:06 | Komentarze: 0

Złote jajo polskiej gospodarki – branża drobiarska

Mimo rosyjskiego embarga nałożonego w zeszłym roku między innymi na drób i jaja, polska branża drobiarska ma się całkiem dobrze i nic nie wskazuje na to, aby miało się coś zmienić. Polscy producenci coraz częściej i chętniej handlują z zagranicznymi partnerami, a zamknięcie rynku rosyjskiego tylko nasiliło tę tendencję.

Jesz mało chleba? Sprawdź dlaczego warto to zmienić!

Wegetarianizm i jego odmiany

Herbata na dzień dobry – śniadaniowe propozycje marki Czas na Herbatę

Kanapki "po kielecku"

Wielka moc w małym produkcie, czyli dlaczego warto sięgać po ziarenka

Żelatyna CYKORII

Po cygańsku

Życie pełne zdrowia i smaku – ser topiony Beauty z błonnikiem marki LACTIMA

Pożywny i słodki poranek z konfiturą malinową marki Schwartau Extra