HELIO nagrodzone w badaniu konsumenckim Najlepszy Produkt 2012

2012-01-19

Mix sałatkowy Italia oraz masa krówkowa o smaku kawowym marki HELIO zostały nagrodzone tytułem „Najlepszy Produkt 2012”. Celem badania konsumenckiego było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowości produktowych wprowadzonych na polski rynek w okresie listopad 2010 – listopad 2011. Badanie przeprowadzone zostało przez instytut badawczy GfK Polonia.

18 stycznia 2012 r. ogłoszone zostały wyniki badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt”, polskiej edycji organizowanego od 12 lat w Niemczech rankingu „Product des Jahres”. Wśród laureatów badania znalazły się 2 produkty marki HELIO. Tytuł „Najlepszego Produktu 2012” przyznano bowiem Masie krówkowej o smaku kawowym HELIO w kategorii produkty do pieczenia ciast, oraz Mixowi sałatkowemu Italia marki HELIO w kategorii bakalie.

Masa krówkowa o smaku kawowym HELIO została wprowadzona na rynek jesienią 2010 r. Jej smak to połączenie słodyczy z wyrazistą nutą świeżo parzonej kawy. Ta nietuzinkowa kompozycja smaków sprawia, że popularne ciasta i desery nabierają zupełnie nowego charakteru. Produkt doskonale nadaje się do przekładania ciast, tortów, wafli, gofrów i naleśników oraz przygotowywania pucharów lodowych, deserów, czy dekoracji domowych babeczek.

Mix sałatkowy Italia marki HELIO jest unikatową na polskim rynku mieszanką niezwykle aromatycznych orzeszków pinii oraz dorodnych pestek słonecznika i dyni. Dostępny na rynku od lipca 2011 r. w poręcznym opakowaniu z nowoczesnym zamknięciem strunowym, które na długo zapewnia świeżość produktu, chroniąc go przed nadmiernym wysuszeniem i zawilgoceniem. Dzięki niemu po produkt można sięgać wielokrotnie, bez obawy o utratę smaku i aromatu przechowywanego produktu. Mix sałatkowy Italia był pierwszą mieszanką odświeżonej linii bakalii marki HELIO. Obecnie oferta bakaliowego potentata została już rozszerzona o kolejne awangardowe i dobrze rokujące produkty, w tym m.in. Mix orzechowo-owocowy z suszonymi jagodami i wiśniami.
- Wprowadzenie nowego smaku masy krówkowej to odpowiedź marki HELIO na rosnące zainteresowanie konsumentów nietypowymi, a jednocześnie łatwo dostępnymi produktami spożywczymi. Smak kawy jest jednym z najbardziej ulubionych smaków Polaków – przeciętnie wypijamy ponad 107 litrów kawy rocznie na osobę, co plasuje nas na 12 miejscu na świecie. Kawowa masa krówkowa HELIO powstaje w oparciu o tradycyjną, sprawdzoną recepturę. To właśnie dzięki odpowiednio dobranym proporcjom składników zawdzięcza ona gęstą, kremową konsystencję, która ułatwia rozsmarowanie masy. Mix sałatkowy Italia otwiera zaś morze kulinarnych możliwości, w tym sięgnięcia po wyrafinowany smak kosztownych pinii, również przez osoby o mniej zasobnych portfelach. Idealnie sprawdzi się on jako zdrowa i odżywcza przekąska w ciągu dnia, jak i smakowity dodatek do sałatek i wykwintnych dań – powiedział o nagrodzonych produktach Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO S.A.

Badanie konsumenckie „Najlepszy Produkt 2012” przeprowadzono metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu – wywiady realizowane metodą on-line za pośrednictwem Internetu – na łącznej reprezentatywnej (dla populacji między 18 a 65 rokiem życia) próbie 1 100 respondentów. – Gorąco dziękujemy za wszystkie oddane na HELIO głosy. Świadomość Państwa satysfakcji jest niezwykle budująca i zachęcająca do utrzymania czołowej pozycji w przyszłych latach – podsumował Sobociński.





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations