Gwiazdy zawitają do coffeeheaven

2012-05-17

Już od połowy maja w kawiarniach coffeeheaven wystartuje nowa letnia kampania „summer with stars”. Oprócz smakowitych nowości - tzw. wschodzących gwiazd, takich jak raspberry island – pyszny malinowy froothies czy lime & pink grapefruit soda – orzeźwiający napój o smaku cytrusów, powróci długo wyczekiwana przez klientów coffeeheaven gwiazda - crunchy cookie frostito.

Na smakoszy słodkości czekają również letnie debiutantki - trzy kolorowe babeczki. Kampania została podzielona na dwa etapy i potrwa do 3 września.
Wreszcie ciepłe dni zagościły u nas na dobre. Dłuższa doba, kwitnące drzewa czy kwiaty i naturalnie upragnione słońce, do którego z lubością wystawiamy twarz – nic dziwnego, że czujemy, jak uśmiech sam pojawia się na naszych ustach, że wracamy do życia, a pozytywny nastrój spycha resztki zimowo-wiosennej chandry na bok. Taki klimat zachęca do spędzenia czasu poza domem, uczelnią czy pracą – czujemy przypływ dodatkowej energii i dobrego humoru, które koniecznie warto spożytkować intensywniejszym życiem „na mieście”. Nie ma to jak lato!

W ten radosny, letni nastrój jeszcze mocniej wprowadzi nas atmosfera panująca w kawiarniach coffeeheaven oraz towarzysząca jej nowa oferta produktowa. Już od 15 maja lato zagości tu na dobre. Tego dnia rusza nowa kampania pod hasłem „summer with stars”. Skąd taka idea? A to za sprawą prawdziwie gwiazdorskiej obsady produktowej, specjalnie dobranej z myślą o letnich potrzebach i preferencjach klientów. „Lato to bardzo szczególny okres, na który wszyscy czekamy z utęsknieniem. W coffeeheaven także przygotowujemy się intensywnie na jego powitanie. Pragniemy, aby w tym okresie nasze kawiarnie stały się ulubionym miejscem regeneracji i pobudzenia zarówno w te gorące jak i charakterystyczne dla polskiego lata chłodniejsze dni. Dla naszych klientów opracowaliśmy więc prawdziwe „gwiazdorskie” letnie menu. Znajdą się w nim absolutne hity, takie jak crunchy cookie frostito, które na prośbę, a nawet nie tylko prośbę, ale wręcz internetową petycję naszych klientów, ponownie wprowadzamy do menu. Nie zapomnieliśmy też o amatorach nowości, dla których przygotowaliśmy kuszące innowacje produktowe, które na pewno podbiją ich serca -mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing CHI Polska SA. - Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Propozycja letniego menu „summer with stars” jest idealnie skomponowana i każdy znajdzie coś dla siebie – zarówno fani kawy, jak i owocowych napojów. Wszystkie świetnie ugaszą pragnienie i orzeźwią w upalne dni.” – dodaje.

powrót gwiazdy

crunchy cookie frostito ma w coffeeheaven status wielkiej gwiazdy. Jest ulubionym frostito wśród klientów coffeeheaven, którzy wielokrotnie prosili, by znów powróciło do oferty kawiarni. Ta orzeźwiająca mrożona kawa idealnie gasi pragnienia. Sprawia, że czujemy się naprawdę rześko.
„crunchy cookie frostito jest ciekawym połączeniem chrupiących czekoladowych kawałków ciastek, które idealne komponują się z kawą, mlekiem i kruszonym lodem, zapewniając niespotykany smak. Zwieńczeniem naszej gwiazdy jest puszysta bita śmietana udekorowana specjalną „ciasteczkową” posypką. Nie dziwi więc nas taka sympatia dla tego produktu, także ta wewnątrz naszej firmy – komentuje z uśmiechem Przemysław Słomiński, szef działu kawy i napojów, CHI Polska S.A. - Lato jest jednak także doskonałą porą, by stworzyć nowe owocowe propozycje, które zaspokoją potrzeby naszych klientów. Długo zastanawialiśmy się, jakie smaki najlepiej zaspokoją gusta naszych Gości i sprawią, że z zadowoleniem będą do nas wracać. Po wielu testach zdecydowaliśmy się sięgnąć po dwa różne zestawy smakowe – ulubioną przez Polaków malinę oraz cytrusową parę - limonkę i różowy grejpfrut, które w takiej kompozycji idealnie się uzupełniają i orzeźwiają – podkreśla Przemek Słomiński.

wschodzące gwiazdy

Kuszącą alternatywą dla mrożonych kaw są więc dwie nowe, owocowe pozycje w menu coffeeheaven - raspberry island oraz lime & pink grapefruit soda. Ten pierwszy to wypełniony kruszonymi kryształami lodu froothies na bazie mleka, o smaku malin. Całość dopełnia warstwa bitej śmietany z polewą malinową. Druga nowość, lime & pink grapefruit soda, świetnie ugasi pragnienie, z racji tego, że owoce cytrusowe są znane ze swojego pobudzającego i orzeźwiającego działania. Wypełniony kostkami lodu napój kryje w sobie plastry pomarańczy. Połączenie cytrusowych smaków, lodu i bąbelków wody wspaniale chłodzi i zapewnia odprężenie.

Wszystkie nowe mrożone napoje, w zależności od indywidualnych preferencji można zamówić
w rozmiarze S, M lub L.

coś na ząb

Na spragnionych słodkości w kawiarniach coffeeheaven czekają także kuszące, letnie propozycje. „W letniej ofercie produktowej nie mogło zabraknąć słodkich pozycji, które idealnie pasują do ulubionego napoju
z coffeeheaven - mówi Marta Kulikowska, szef działu żywności, CHI Polska S.A. – Zdecydowaliśmy się sięgnąć z jednej strony po absolutny hit wśród naszych Gości, czyli sernik z truskawkami, a z drugiej wprowadzić zupełnie nową kategorię – apetyczne babeczki, tak by zaspokoić potrzeby każdego naszego Gościa” - dodaje.
W letniej odsłonie babeczki będą przyozdobione słodkim kremem, a ich środek kusić będzie delikatnym smakiem sezonowych owoców lub czekolady. W kampanii „summer with stars” pojawią się :
• babeczka z truskawkami i jogurtem, która zaspokoi nasze owocowe pragnienia;
• babeczka z owocami leśnymi i kremem a’la mascarpone, idealna na słoneczne dni;
• babeczka z czekoladą i kremem czekoladowym, rozpieszczająca swoją słodyczą nawet w pochmurny dzień;
Wielbiciele smakowitych babeczek, na pewno znajdą wśród nich swoje gwiazdy.
Sernik z truskawkami to kolejna powracająca gwiazda tego lata w coffeeheaven. To delikatne, pyszne ciasto na kruchym spodzie jest udekorowane soczystymi truskawkami - symbolem polskiego lata. Nikt się mu nie oprze!
A to dopiero początek. Kolejne nowe, apetyczne niespodzianki pojawią się w drugim etapie kampanii, zaplanowanej na początek lipca br. Komunikacja dotycząca pierwszego etapu kampanii „summer with stars” skoncentrowana będzie na działaniach wewnątrz kawiarni (materiały POS), informacjach w Internecie ( na stronie www.coffeeheaven.pl oraz w serwisie społecznościowym Facebook. „Tradycyjnie zapraszamy wszystkich naszych fanów do odwiedzania profilu marki na Facebooku: www.facebook.pl/coffeeheaevn, gdzie będziemy czekać na ich komentarze i wrażenia, oraz gdzie przygotowaliśmy dla nich wiele atrakcji i animacji. Działamy przede wszystkim z myślą o naszych klientach i bardzo cenimy ich wskazówki. To właśnie dzięki aktywności naszych klientów na Facebooku, wiemy jakie produkty warto ponownie wprowadzić do naszej oferty i na które z nich czekają oni z niecierpliwością.” – podsumowuje Dorota Szczerbicka.
Planowane są również lokalne działania promocyjne związane z Euro 2012.

***
Informacje o firmie:

Firma CHI Polska SA jest obecna na polskim rynku od 1999 roku i jest operatorem dwóch marek z branży kawiarnianej: lidera na polskim rynku - coffeeheaven oraz wiodącej na rynku europejskim marki COSTA COFFEE. Pierwszą kawiarnię coffeeheaven firma otworzyła w gdyńskim Centrum Gemini
w 2000 r. W przeciągu kilkunastu lat marka zdobyła uznanie i czołową pozycję na polskim rynku – pod szyldem coffeeheaven funkcjonuje obecnie 91 placówek zlokalizowanych głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski (Warszawa, Wrocław, Kraków, Katowice, Łódź, Poznań, Lublin, Kielce, Opole, Bydgoszcz, Szczecin, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Częstochowa, Toruń, Bielsko-Biała, Rzeszów). Dla klientów coffeeheaven stało się synonimem najwyższej jakości produktów i profesjonalnej obsługi, przystanią dla miłośników kawy oraz ulubionym miejscem relaksu i odpoczynku. To symbol wielkomiejskiego stylu życia – stylu dostępnego dla każdego, kto ma ochotę na chwilę relaksu lub pobudzenia. Od lutego 2010 roku CHI Polska SA należy do Costa Limited – firmy zarządzającej drugą pod względem wielkości międzynarodową marką kawiarni na świecie – COSTA COFFEE. Założyli ją bracia Sergio i Bruno Costa w 1971 r. Siedem lat później powstała pierwsza kawiarnia firmy Costa w i posiada w sumie 2103 kawiarni, z czego 1352 znajduje się
w Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku firma otworzyła 277 kawiarni. W roku 2010 i 2011 Costa Limited otrzymała od Allegra Strategies nagrodę „Najlepsza sieć markowych kawiarni w Wielkiej Brytanii i Irlandii”, a w roku 2011 Allegra Strategies przyznała jej tytuł „Najlepszej sieci markowych kawiarni w Europie”. W 1995 r. marka została przejęta przez Whitbread PLC - największą brytyjską firmę działającą w branży hotelarsko-restauracyjnej, obsługującą najważniejszych operatorów na rynku hoteli klasy budżetowej i restauracji. CHI Polska swoją pierwszą kawiarnię COSTA COFFEE w Polsce otworzyła
w styczniu 2012 roku w galerii handlowej Wola Park. Priorytetem firmy jest dynamiczny i efektywny rozwój obu marek na polskim rynku.
Działaniom CHI Polska SA przyświeca filozofia oparta na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu, począwszy od wyboru plantacji kawy dla swojej mieszanki (certyfikat Rainforest Alliance, organizacji stojącej na straży zrównoważonego rozwoju w obszarze rolnictwa, leśnictwa i turystyki), poprzez troskę o pracowników (polityka awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i nieustanny rozwój organizacji), partnerów biznesowych (czterokrotny zdobywca tytułu Cafe Retailer of the Year), skończywszy na działaniach na rzecz społeczności lokalnych. Wielokrotny laureat SCAE Mistrzostw Polski Barista czy Mistrzostw Latte Art. Poprzez wszystkie te działania CHI POLSKA SA od lat wyznacza najwyższe standardy jakości w branży gastronomicznej.





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations