Grupa Żywiec rozszerza dystrybucję piw regionalnych
2011-09-07
Niepasteryzowany wariant regionalnego piwa Specjal od niedawna jest dostępny w większości z prawie 2000 hiper i supermarketów oraz na stacjach paliw na terenie całego kraju. Grupa Żywiec zwiększyła dostępność nowego wariantu smakowego Specjala, kierując się potrzebami konsumentów oraz rozwijającym się zainteresowaniem naturalnymi składnikami najwyższej jakości.

Grupy Żywiec uruchomiła również szeroką dystrybucję drugiego z 5 piw regionalnych w swoim zróżnicowanym portfelu marek (pozostałe to Królewskie, Leżajsk i Brackie z Brackiego Browaru Zamkowego w Cieszynie). Dzięki współpracy z "Tesco” piwo "Kujawiak" jest dostępne już nie tylko na Kujawach, ale w całej Polsce. „Tesco” posiada obecnie prawie 400 placówek.
Rozszerzenie dystrybucji piw regionalnych to kolejny krok zapowiedzianej przez Grupę Żywiec aktywizacji segmentu piwa. Od początku roku potentat rynku piwa m.in. odświeżył opakowania Warki, Tatry i Stronga, wprowadził zwrotną butelkę premiowego Żywca z wygrawerowanym piwnym dziedzictwem i większą butelkę Desperadosa. Uzupełnił również swój szeroki portfel Królewskim, Specjalem i Leżajskiem w wariancie niepasteryzowanym, Kilkenny w piwnym stylu red alei dwoma odmianami piwa Guinness, który jest najbardziej znanym stoutem.
Obecnie Grupa Żywiec jest najaktywniejszą produktowo i reklamowo (najbardziej intensywne kampanie w TV) firmą na polskim rynku.
W zróżnicowanej ofercie piw Grupy Żywiec (16) każdy wymagający piwosz znajdzie swoje ulubione.
- Aktualności
-
2021-01-11 14:59:07 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!