"Gotówka na wakacje" - nowa kampania marki Familijne

2013-06-24

Pod nazwą „Gotówka na wakacje”, ruszyła loteria marki Familijne, w której do wygrania jest łącznie 372 nagrody pieniężne w ciągu 12 tygodni promocji. Loteria wspierana jest kampanią reklamową w telewizji, radiu, Internecie oraz materiałami POS.

Loteria
Ogólnopolską kampanią „Gotówka na wakacje” objęte są wafle i ciastka marki Familijne w opakowaniach z naklejkami promocyjnymi zawierających kod promocyjny. W loterii do wygrania są w sumie 372 nagrody pieniężne o łącznej wartości 96 tys. zł.

Aby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu co najmniej jednego produktu promocyjnego marki Familijne oraz zarejestrować kod z opakowania na stronie dedykowanej loterii www.promocjafamilijne.pl lub wysłać pocztą opakowanie z naklejką na adres organizatora. Zgłoszenia są przyjmowane od 1 czerwca do 25 sierpnia 2013 r.

Loterii „Gotówka na wakacje” towarzyszy akcja reklamowa. Spoty utrzymano w konwencji najnowszej kampanii marki z rodziną Wesołowskich, której towarzyszą wafle i ciastka Familijne. Wesołowscy prezentują zasady promocji oraz zachęcają do wzięcia w niej udziału.

Kampania obejmuje telewizję, radio oraz Internet. 15-sekundowy spot reklamowy pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Kampania radiowa, wspierająca loterię, będzie realizowana na antenach: RMF FM, Radia Zet, Roxy FM, Złote Przeboje, ESKA, Plus, Wawa, TOK FM, grupy stacji RMF MAXXX oraz kilkudziesięciu stacji lokalnych. Reklama w Internecie koncentruje się na kampanii banerowej w zróżnicowanych, popularnych serwisach oraz na kampanii w wyszukiwarkach internetowych. Działania BTL skupiają się na ekspozycji materiałów POS (owijki paletowe, podesty, stopery, shelfstoppery, wobblery, plakaty, ulotki i salesprezentery).

Kampania telewizyjna:
Termin kampanii: 17 czerwca 2013 – 29 lipca 2013
Hasło kampanii: Familijne. Wesoła z nas paczka
Kreacja: Soho Square
Dom mediowy: Universal McCann
Dom produkcyjny: RedWorks
Dyrektor Kreatywny: Jan Majle
Art director: Joanna Biernacka
Copywriter: Bartek Klimaszewski
Reżyseria: Kuba Łubniewski

Źródło: KMC