Godło Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2013 dla Familijnych wafelków Mlecznych

2013-11-22

Familijne wafelki Mleczne, z oferty Jutrzenki Colian, pojawiły się w sprzedaży w sierpniu br., a już zdobyły uznanie szerokiego grona konsumentów. Produkt został wyróżniony w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta. Wyjątkowo kruche i wyraziście mleczne wafelki otrzymały tytuł w kategorii Odkrycie Roku 2013.

Familijne wafelki Mleczne
Nowość marki Familijne, Familijne wafelki Mleczne mimo krótkiej obecności na rynku zostały zauważone i docenione przez konsumentów. Przejawem udanego debiutu produktu jest wyróżnienie w prestiżowym plebiscycie Laur Konsumenta. Familijne wafelki Mleczne zdobyły tytuł i godło Odkrycie Roku 2013.

Laur Konsumenta Odkrycie roku
Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, wyłaniający najpopularniejsze produkty, marki i usługi. Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o nowych, innowacyjnych produktach oraz usługach, które funkcjonują na rynku od stosunkowo niedługiego czasu. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz ankieterów działających w całym kraju. Organizatorem plebiscytu jest redakcja Rzecz o Biznesie, dodatku do dziennika Rzeczpospolita oraz Kowalski Pro-Media.

Na rynkowy sukces Familijnych wafelków Mlecznych przełożyła się spójna i konsekwentnie realizowana kampania reklamowa marki Familijne, w tym działania informujące o nowości. Zakrojone na szeroką skalę aktywności przyczyniły się do bardzo dobrego przyjęcia produktu przez detalistów, zbudowania jego dystrybucji oraz zachęcenia konsumentów do jego spróbowania.

Familijne wafelki Mleczne to wyjątkowo delikatne, cienkie i wąskie wafelki z grubą warstwą kremu. Stanowią propozycję dla osób ceniących w słodyczach wyrazisty, mleczny smak. Są dedykowane przede wszystkim dzieciom, ale amatorów zyskują także wśród dorosłych.

Źródło: KMC





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations