Fundusz Pasji Hortex – opowiedz o swojej pasji i spełnij marzenia

2011-11-14

Dla prawdziwych pasjonatów, którzy pragną spełnić swoje marzenia Hortex stworzył Fundusz Pasji, w ramach którego będzie wspierać rozwój i realizację hobby. Projekt skierowany jest do osób z nietuzinkowym podejściem do życia, motywacją do działania i pasją, która powoduje, że każdy dzień jest pełen niesamowitych inspiracji.

Fundusz Pasji ma formę konkursu, do którego może się zgłosić każdy. Główna nagroda to 10 000 pln. Charakterem projekt zbliżony jest do programów poszukujących talentów, jednak jako pierwszy, w całości odbędzie się na Facebooku!

Jak działa Fundusz Pasji?
Pierwszym zadaniem uczestnika będzie stworzenie profilu pasji zawierającego informacje o osobie, jej pasji oraz o celu przeznaczenia ewentualnej wygranej. Jest to również etap, na którym inni użytkownicy serwisu Facebook będą mogli oddawać głosy na najbardziej atrakcyjną ich zdaniem pasję. W tej rundzie zbierze się także jury, którego głos będzie decydował o wyborze 10 osób przechodzących do kolejnego etapu.

Zadaniem uczestników w drugiej części akcji, będzie przygotowanie autoprezentacji zachęcającej innych, by spośród wielu prac dodanych przez uczestników Funduszu Pasji do programu, głosowali właśnie na nich. Najwyżej ocenione w drodze głosowania pasje, znajdą się w finałowej piątce.
Trzecia runda będzie decydująca – zwycięzcy zostaną wyłonieni drogą głosowania przez internautów. Przyznane zostanie 5 nagród – I miejsce – 10 000 pln, II miejsce – 5000 pln, III miejsce – 3000 pln, IV miejsce 2000 pln, V miejsce 1000 pln
Nieszablonowe pomysły i pasja, którą się kocha, jest jak bezcenny kapitał, który procentuje. Zainwestuj w siebie, zawalcz o nasze wsparcie w ramach Funduszu Pasji.

Początek pierwszej edycji projektu - 3 listopada br. Zgłoszenia przyjmowane są do 25.XI – finał konkursu 22 grudnia br.






Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations