Dodaj ofertę za darmo

Finał sporu o Tigera?

2011-01-12

Z początkiem stycznia powracamy do sporu o napój energetyzujący marki Tiger, prezentując aktualne stanowiska firm FoodCare Sp. z o.o. oraz MW-GMW Spółka z o.o. (Maspex).

FoodCare Sp. z o.o. jedynym producentem Tigera. Maspex ma wstrzymać produkcję, sprzedaż i reklamę napoju pod tą samą nazwą. Sąd Okręgowy w Gdańsku wydał 10 stycznia br. postanowienie o zabezpieczenie roszczeń FoodCare Spółki z o.o. i zaniechanie działań stanowiących naruszenie przysługujących Spółce praw.

Na mocy tego postanowienia podmioty z grupy Maspex, tj. MW-GMW Spółka z o.o., Spółka komandytowa w Wadowicach oraz MWS Spółka z o.o. Spółka komandytowa w Tychach otrzymały zakaz produkcji, sprzedaży, wprowadzania do obrotu oraz prowadzenia wszelkich form reklamy napojów energetyzujących, oznaczonych nazwą z wykorzystaniem słowa „tiger” lub słów „power is back”, w szczególności napojów energetyzujących oznaczonych nazwą „Dariusz Tiger Michalczewski” lub „Tiger Energy Drink” lub słowami „Power is back”.

„Foodcare Sp. z o.o. jest właścicielem marki Tiger i jedynym uprawnionym do produkcji, sprzedaży, wprowadzania do obrotu i promocji podmiotem” – mówi Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu FoodCre Sp. z o.o

„Dzięki decyzji sądu konsumenci mają gwarancję, że na rynku będzie dostępny jedyny oryginalny Tiger stworzony i produkowany przez FoodCare” – dodaje Prezes Włodarski.

Marka Tiger to numer 1 w Polsce w kategorii napojów energetyzujących. Zajmuje pozycję lidera osiągając blisko 34% udziału w rynku. Tiger to jedyny napój energetyzujący na świecie, który na swoim rynku pokonał Red Bulla.

FoodCare Sp. z o.o. jest liderem rynku napojów energetycznych w Polsce.

Źródło: FoodCare Sp. z o.o.


W dniu 5 stycznia tego roku na wniosek Dariusza Michalczewskiego Sąd Okręgowy w Krakowie wydał zakaz wprowadzania do obrotu i reklamy napojów zawierających oznaczenie TIGER przez spółkę FoodCare. Jest to już drugi zakaz sądowy dotyczący wprowadzania do obrotu napoju TIGER w stosunku do spółki FoodCare – w grudniu ub. podobny zakaz został wydany na wniosek Fundacji Darka Michalczewskiego „Równe szanse” przez Sąd Okręgowy w Gdańsku. Tym samym wydane są już dwa postanowienia zakazujące spółce FoodCare sprzedaży napojów energetycznych zawierających oznaczenie Tiger.

Co do postanowienia sądu w Gdańsku, o którym informuje firma FoodCare - jesteśmy zaskoczeni decyzją Sądu w Gdańsku, ponieważ firma FoocCare złożyła w Krakowie podobny wniosek i nie uzyskała pozytywnego dla siebie rozstrzygnięcia. Jak tylko otrzymamy postanowienie Sadu w Gdańsku natychmiast wniesiemy od niego odwołanie. Jesteśmy przekonani, że po przedstawieniu dowodów i argumentów, nasze racje zostaną przez Sąd uwzględnione.

Przed przystąpieniem do współpracy z Dariuszem Michalczewskim i jego Fundacją dokonaliśmy dogłębnej analizy prawnej i jesteśmy przekonani, że prawo jest po stronie naszych partnerów. Zgodnie z umową podpisaną z Dariuszem Tiger Michalczewskim oraz Fundacją Darka Michalczewskiego „Równe szanse” nasza firma jest jedynym licencjobiorcą uprawnionym do wprowadzania do obrotu napojów z oznaczeniem Tiger.

Źródło: MW-GMW Sp. z o.o. Sp.k.




Aktualności

2018-10-09 13:05:17 | Komentarze: 0

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

Cykoria Liderem Polskiego Biznesu

Wielkanoc po Chrzanowsku

Kolejne Święta za pasem

CYKORIA ambitnie w 2016 roku