Enfamil Liderem Dekady

2014-02-13

Mleko modyfikowane Enfamil otrzymało elitarny tytuł Lidera Dekady ogólnopolskiego programu Laur Konsumenta. Wyróżnienie zostało przyznane marce jako ukoronowanie wieloletnich sukcesów w plebiscycie.

Nieprzerwanie najlepszy od 2008 r.

Lider Dekady
Przyznanie marce Enfamil kolejnego tak prestiżowego wyróżnienia w rankingu, który prowadzi Rzeczpospolita, to dowód na to, że przy wyborze mleka rodzice kierują się nie tylko właściwościami odżywczymi, ale i zdrowotnymi. W poprzednich edycjach marka zdobywała najwyższe odznaczenia tego programu - Złotego Laura Konsumenta – przyznawanego na podstawie głosów zdobytych w niezależnym badaniu opinii konsumentów. Po roku 2010 Enfamil uhonorowano dwukrotnie tytułem Top Marki (2011, 2012), który kapituła konkursu przyznaje markom o szczególnie wybitnej pozycji wśród konkurencyjnych brandów wg. podziału branżowego. Producent mleka, firma Mead Johnson Nutrition, docenia zaufanie, jakim cieszą się produkty marki Enfamil, dlatego nieustannie pracuje nad zapewnieniem najwyższej jakości swoich produktów i zaspokojeniem potrzeb klientów.

Ulepszony skład

Z początkiem tego roku skład mleka Enfamil został ulepszony o prebiotyki: galaktooligosacharydy (GOS) oraz polidekstrozę. Prebiotyki występują również naturalnie w mleku matki i pełnią wiele różnych funkcji – przede wszystkim, stanowiąc źródło pokarmu dla dobroczynnych bakterii w jelitach, regulują jej prawidłowy skład. Istnieją również dowody potwierdzające korzystny wpływ prebiotyków dostarczanych z mlekiem matki na niewykształcony jeszcze w pełni układ immunologiczny niemowlęcia. Dzięki dodatkowi prebiotyków Enfamil jeszcze lepiej zaspokaja, więc potrzeby żywieniowe niemowlęcia, a badania wykazały, że stolce niemowląt karmionych ulepszonym mlekiem Enfamil z prebiotykami są bardziej zbliżone do stolców niemowląt karmionych piersią.

Enfamil Premium wspiera rozwój korzystnej mikroflory w jelitach i pomaga dzieciom łatwiej oddawać stolec, aby mogły się skoncentrować na nauce otaczającego je świata!

Większa dostępność

Ponadto, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów producent ciągle rozszerza sieć sprzedaży. Enfamil można więc kupić już nie tylko w najlepszych aptekach, ale również w drogeriach ROSSMANN, Superpharm, hipermarketach TESCO i Carrefour, a już niebawem będzie dostępny również w sieci delikatesów Alma i drogeriach Dayli.

- Wyróżnienia w programie Lauru Konsumenta są dla nas bardzo ważne, bo to dowód na to, że Enfamil na stałe zaskarbił sobie sympatię naszych klientów. Laur Dekady cieszy tym bardziej, że jest nagrodą za wieloletni wysiłek wkładany przez nas w utrzymanie najwyższej jakości produktów. – mówi Magdalena Pichelska, Enfamil Senior Brand Manager.

„Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju, którego organizatorem jest „Rzecz o biznesie”, czyli drukowany dodatek do gazety Rzeczpospolita. W tym roku plebiscyt obchodzi swój jubileusz. Z tej okazji przyznawane jest specjalne godło Lidera Dekady, które ma być ukoronowaniem wieloletnich sukcesów w konkursie dla marek odznaczających się największą popularnością wśród konsumentów.


Więcej informacji: www.enfamil.pl




Świat spożywki

2015-04-01 14:10:06 | Komentarze: 0

Złote jajo polskiej gospodarki – branża drobiarska

Mimo rosyjskiego embarga nałożonego w zeszłym roku między innymi na drób i jaja, polska branża drobiarska ma się całkiem dobrze i nic nie wskazuje na to, aby miało się coś zmienić. Polscy producenci coraz częściej i chętniej handlują z zagranicznymi partnerami, a zamknięcie rynku rosyjskiego tylko nasiliło tę tendencję.

Jesz mało chleba? Sprawdź dlaczego warto to zmienić!

Wegetarianizm i jego odmiany

Herbata na dzień dobry – śniadaniowe propozycje marki Czas na Herbatę

Kanapki "po kielecku"

Wielka moc w małym produkcie, czyli dlaczego warto sięgać po ziarenka

Żelatyna CYKORII

Po cygańsku

Życie pełne zdrowia i smaku – ser topiony Beauty z błonnikiem marki LACTIMA

Pożywny i słodki poranek z konfiturą malinową marki Schwartau Extra