E-kawa, czyli Prima Guaranesa w Internecie
2006-04-26
W kwietniu ruszyła witryna internetowa Cafe Primy Guaranesy www.primaguaranesa.pl. Jest to kolejny etap działań reklamowo-promocyjnych wspierających wprowadzenie na polski rynek innowacyjnego produktu – kawy z guaraną.

Internauci, którzy wejdą na stronę www.primaguaranesa.pl mają szansę wygrać odtwarzacze MP3 i kubki Primy Guaranesy. Aby wygrać, wystarczy zalogować się, zagrać w jedną z kliku interaktywnych gier i zmierzyć się z internetowymi przeciwnikami. Witryna będzie regularnie uzupełniana o nowe gry i atrakcyjne konkursy. Internauci, którzy zajrzą na stronę, mogą się także dowiedzieć czym jest guarana i dlaczego kawa z dodatkiem guarany ma tak pobudzające działanie.
Witrynę www.primaguaranesa.pl przygotowała agencja Argonauts z Warszawy. Dossier produktu:
Cafe Prima Guaranesa
Prima Guaranesa to wyjątkowa kompozycja wysokiej jakości ziaren kawy z dodatkiem guarany, która dzięki naturalnym właściwościom pobudzającym ciało i umysł, poprawia koncentrację i dodaje energii.
Prima Guaranesa dostępna jest w dwóch wariantach:
Kawa mielona 250 g – cena 6,99
Kawa rozpuszczalna 100 g – cena 8,99
Przedsiębiorstwo PRIMA S.A. – producent i dystrybutor kawy mielonej i rozpuszczalnej z Poznania. Od 2002r. wchodzi w skład Sara Lee / Douwe Egberts, jednej z trzech największych firm kawowych na świecie. Obecnie firma dostarcza na polski rynek ok. 15.000 ton kawy rocznie oferując zarówno kawę mieloną, jak i rozpuszczalną.
Katalog marek Prima:
kawy mielone – Finezja, Impresja, Rumba, Bezkofeinowa, Guaranesa, kawy rozpuszczalne – Finezja, Impresja, Rumba, Śniadaniowa, Guaranesa kawa ziarnista – Prima Excellent.
- Aktualności
-
2021-01-11 14:59:07 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!