Druga część kampanii promocyjnej Żołądkowej Gorzkiej
2008-06-10
Akcja rozpocznie się w wybranych punktach sprzedaży na terenie całej Polski. To już kolejna kampania, przy której Polmos Lublin współpracuje z Marylą Rodowicz - artystką doskonale znaną m.in. z przeboju "Futbol", który powstał przy okazji mistrzostw świata w 1974 roku.

Dokładny regulamin promocji dostępny jest na www.zoladkowagorzka.com, a dodatkowe informacje również w punktach sprzedaży.
- Aktualności
-
2021-01-20 08:25:20 | Komentarze: 0
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
Ishida zaprojektowała naważarkę wielogłowicową z podajnikami spiralnymi pod indywidualne wymagania producenta delikatnych produktów mięsnych. Dzięki temu rozwiązaniu, Société Progré o 30% zwiększył wydajność produkcyjną i spodziewa się dalszego wzrostu.
-
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida