Dni Chleba z AGRANO - wypieczone promocje mieszanek piekarniczych

2011-09-08

Martin Braun, lider w branży surowców cukierniczych, piekarniczych i lodziarskich, w związku ze zbliżającym się Światowym Dniem Chleba przygotował wyjątkową akcję z mieszankami piekarniczymi "Dni Chleba z AGRANO" oraz specjalną recepturę „Bagietka Pieczywo Drwala”.

Nowa akcja „Dni Chleba z AGRANO – dobrze wypieczone promocje!” rozpoczęła się 1 września i trwać będzie do 31 października. Kupując w tym terminie popularne i cenione przez piekarzy w całej Europie mieszanki do wyrobu pieczywa: Crusta 25%, Maisano 25%, Kartofel Mix 25%, Czosnek Niedźwiedzi 25%, Klient otrzyma w zestawie wyjątkowe akcesoria niezbędne w pracy każdego piekarza, w tym profesjonalne rękawice, kosze wiklinowe lub blachy do wypieku bagietek.

- Sukces wakacyjnej akcji „Morze korzyści z Martin Braun” z surowcami cukierniczymi sprawił, iż pragniemy nagrodzić naszych Klientów podobnym programem, tym razem z wysokiej jakości mieszankami piekarniczymi AGRANO. Cała akcja została przygotowana w wyniku obserwacji i sugestii naszych Klientów podczas spotkań na szkoleniach Martin Braun. Liczę, iż przygotowane przez nas atrakcje będą dobrze wypieczoną korzyścią dla naszych Klientów – informuje Robert Sokół, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Martin Braun Sp. z o.o.

W ramach akcji „Dni Chleba z AGRANO – dobrze wypieczone promocje” technolog Martin Braun – Stefan Wójciak przygotował dla piekarzy wyjątkowe receptury piekarnicze, w tym „Bagietkę Pieczywo Drwala”

- To bardzo prosta, a zarazem bardzo ciekawa receptura. Oparta na bazie bardzo popularnej mieszanki CRUSTA 25% jest wynikiem konsultacji z piekarzami podczas naszych szkoleń. Myślę, że będzie ciekawą propozycją dla każdej piekarni. Aby zobaczyć, jak powstaje „Bagietka Pieczywo Drwala” zapraszam na nasze szkolenia piekarnicze. Przygotowałem również wiele innych praktycznych receptur i atrakcji – podsumowuje Stefan Wójciak, technolog Martin Braun.

Szczegółowe informacje nt. akcji „Dni Chleba z AGRANO” można w Biurze Obsługi Klienta Martin Braun:
nr tel. (+48 22) 814 52 59, e-mail: sprzedaz@martinbraun.pl oraz na www.martinbraun.pl

Kontakt w sprawie szkoleń piekarniczych AGRANO: Stefan Wójciak, tel. kom. 0 696 019 078

Receptura BAGIETKA PIECZYWO DRWALA – Piekarskie inspiracje Stefana Wójciaka

Składniki:
• 2,50 kg mieszanka CRUSTA 25%
• 7,50 kg mąka pszenna typu 550
• 0,50 kg miód sztuczny
• 0,15 kg drożdże
• 7,00 kg woda
• 17,65 kg waga ciasta

Sposób przygotowania:
• Wszystkie składniki miesić z 5,5 kg zimnej wody, 10 min. wolne obroty + 10 min. szybkie obroty
• Dodać pozostałą wodę i miesić 10 min.
• Ciasto przełożyć do plastikowych pojemników wysmarowanych olejem. Czas wyrastania ok. 1 godz.
• Ciasto delikatnie wyłożyć na stół i odcinać kęsy o wadze 0,37 kg
• Odcięte kęsy zwijać i układać do blach bagietkowych. Pozostawić w spoczynku na ok. 15 min.
• Temperatura pieczenia 220˚C z małym zaparowaniem: 3 min. + 40 min. na otwartym lufcie. Nie zmniejszać czasu pieczenia!


Źródło: Martin Braun



Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations