Delecta reklamuje Łatwe ciacho

2014-09-12

Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży.

Łatwe Ciacho


Komunikacja ma charakter zarówno produktowy jak i wizerunkowy. Jej celem jest informacyjne wprowadzenie na rynek inowacyjnego produktu Delecty w segmencie słodkich przekąsek oraz edukacja w zakresie jego specyfiki. W kampanii po raz pierwszy pojawia się nowy claim marki: Delecta. Delektuj się.

Łatwe ciacho to słodka przekąska „do kubka”, którą można upiec w mikrofalówce w zaledwie 1 minutę. Asortyment obejmuje cztery najbardziej popularne smaki: czekoladowy, karmelowy, piernikowy oraz z płatkami czekolady. Liczymy na wykreowanie nowej mody na słodką przerwę z przekąską, co wpłynie na ożywienie kategorii i wizerunek innowacyjnej marki Delecta.- mówi Kamila Szlachetka, Communications Manager Rieber Foods Polska S.A.

Emisje spotów zaplanowano w 45 kanałach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), na platformie VOD, wybranych portalach oraz YouTube. W prasie lokalnej oraz w portalach internetowych zostaną zrealizowane konkursy. W sklepach zaplanowano wsparcie prosprzedażowe w formie dodatkowych ekspozycji materiałów POSM oraz emisji modułów edukacyjnych i reklamowych w gazetkach sieci.

Spot reklamowy opracowała agencja Hullabaloo. Produkcją zajął się Graffiti Films. Media do kampanii zakupił Starcom. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:
Czas trwania: 15 września - 19 października 2014 r.
Hasło kampanii: Łatwe ciacho zawsze pod ręką!
Klient: Rieber Foods Polska S.A.
Produkt: Łatwe ciacho Delecta
Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa
Media: TV, VOD, Internet
Kreacja spotu: Agencja reklamowa Hullabaloo
Produkcja spotu: Graffiti Films
Dom mediowy: Starcom
PR: Kolterman Media Communications

Źródło: KMC

Pliki do pobrania


« Poprzedni artykuł
Następny artykuł »
Dodaj komentarz

Artykuły powiązane



Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations