Delecta Top Marką 2010 w rankingu „Press” - trzeci rok z rzędu w pierwszej piątce
2010-10-08
Delecta uplasowała się na drugiej pozycji najczęściej opisywanych w mediach marek spożywczych w ubiegłym roku. To już trzeci rok obecności marki w czołowej piątce rankingu Top Marka, ogłaszanego przez magazyn „Press”.

Status Top Marki 2010 to cenne wyróżnienie ze względu na znaczenie rankingu i jego obiektywny, niezależny charakter. Obecność trzeci rok z rzędu w pierwszej piątce utwierdza nas w przekonaniu, że działania PR podejmowane wspólnie z agencją Kolterman Media Communications, zaangażowanie w sponsoring, relacje z mediami i działania wizerunkowe przynoszą wymierne efekty – mówi Kamila Szlachetka, spec. ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A.
Tegoroczny wynik, lepszy o dwie pozycje w stosunku do roku ubiegłego, Delecta zawdzięcza publikacjom o nowych produktach w pismach kobiecych i kulinarnych oraz działalności sponsoringowej (od 2003 wspiera drużynę siatkówki męskiej Delecta Bydgoszcz). Aż 90% przekazu o marce spośród 3486 publikacji miało charakter neutralny i pozytywny.
Badanie Top Marka zostało przeprowadzone już po raz trzeci przez magazyn „Press” i zespół firmy „Press Service Monitoring Mediów”. Analizie poddano ponad 310 tys. materiałów opublikowanych od lipca 2009 do czerwca 2010 roku w tysiącu tytułów prasowych. Trzecia edycja badania przedstawia 55 brandów z 11 branż. Na podstawie uzyskanych danych ustalono, między innymi, ranking 5 najpopularniejszych w mediach marek spożywczych.
- Aktualności
-
2021-01-20 08:25:20 | Komentarze: 0
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
Ishida zaprojektowała naważarkę wielogłowicową z podajnikami spiralnymi pod indywidualne wymagania producenta delikatnych produktów mięsnych. Dzięki temu rozwiązaniu, Société Progré o 30% zwiększył wydajność produkcyjną i spodziewa się dalszego wzrostu.
-
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida