Czysta de Luxe - sześć miesięcy obecności na rynku wypełnionych nagrodami i wyróżnieniami!

2008-06-16

Najmłodszy produkt Polmosu Lublin – Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka zdobywa uznanie konsumentów i zajmuje pierwsze pozycje w publikowanych rankingach !

O niepowtarzalnych walorach smakowych Czystej de Luxe Żołądkowej Gorzkiej przekonali się również organizatorzy światowego konkursu International Taste & Quality Institute iTQi, przyznając jej drugie miejsce w tegorocznym konkursie. Gala wręczenia nagród i wyróżnień odbędzie się pod koniec maja br. w Brukseli.

W ciągu ostatnich dni do przedstawicieli Polmosu Lublin powędrowała również statuetka Hit Handlu 2007 ! przyznana przez dwutygodnik Handel. Temu samemu produktowi, czytelnicy miesięcznika branżowego Rynki Alkoholowe przyznali Złoty Kielich 2007 za najlepszy debiut ubiegłego roku.

Wśród dyplomów i wyróżnień pojawiła się również statuetka i srebrny medal przyznany przez kapitułę konkursu Central Europe Wine & Spirits Challenge!

Pasmo sukcesów i wyróżnień Czystej de Luxe rozpoczęło się jeszcze przed wprowadzeniem jej na rynek. Producent zdecydował się na porównanie próbki wzorcowej z produktami konkurencyjnych marek.

W tym celu instytut PENTOR przeprowadził ogólnopolskie, konsumenckie testy jakości – Test Smakowy Wódek Czystych*. Wyniki jednoznacznie wskazują, że produkt Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka został wybrany jako najlepszy, deklasując rywali we wszystkich kategoriach przeprowadzonego badania.

Co najbardziej odpowiada konsumentom?
- Dobry smak, neutralny smak i odpowiednia moc alkoholu, czyli wszystkie atrybuty dobrej wódki czystej.
Jak powstaje najlepsza wódka czysta?
- Kluczowe cechy trunku wyróżniające go spośród innych, udało się osiągnąć m.in. dzięki oryginalnej recepturze i specjalnej technologii produkcji wódki czystej polegającej na sześciofazowej destylacji z użyciem naturalnych filtrów węglowych.

Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka została wprowadzona na rynek pod koniec października 2007r. Pierwsze miesiące obecności na rynku potwierdziły, że produkt odpowiada konsumentom i pomimo krótkiej obecności na rynku zdobył już ich uznanie.

- Nad Czystą de Luxe pracowaliśmy ponad dwa lata, a wyniki testu oraz zdobywane nagrody i wyróżnienia potwierdzają, że jest to produkt „uszyty na miarę” – mówi Wojciech Bortkiewicz Dyrektor Marketingu w Polmosie Lublin.

* Badania przeprowadzono na zlecenie Polmos Lublin w dziesięciu miastach Polski na reprezentatywnej próbie miejskiej ( testowano najpopularniejsze wódki dostępne na rynku wraz z próbkami nowych produktów Polmos Lublin)