Czysta de Luxe najlepiej sprzedającą się wódką

2011-01-12

Według najnowszych badań AC Nielsen dotychczasowy lider rynku wódek czystych Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka pozostaje niekwestionowanym liderem rynku wódki z udziałem rynkowym blisko dwukrotnie wyższym od kolejnego konkurenta.

Według najnowszych badań AC Nielsen dotychczasowy lider rynku wódek czystych Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka pozostaje niekwestionowanym liderem rynku wódki z udziałem rynkowym blisko dwukrotnie wyższym od kolejnego konkurenta.

Sytuacja taka ma miejsce mimo faktu, iż produkt nie jest oferowany w niektórych wiodących sieciach dyskontów na terenie kraju.
Okazuje się, że konsumenci ceniąc jakość Czystej de Luxe są w stanie pójść specjalnie po ten produkt do innego sklepu, niż ten, w którym zwykle robią zakupy.

We wszystkich kanałach sprzedaży, w których produkt jest dostępny – a przede wszystkim w handlu tradycyjnym, super i hipermarketach widoczny jest wzrost sprzedaży Czystej de Luxe. Wzrost szczególnie zauważalny jest w handlu tradycyjnym, udział wolumenowy CDL w listopadzie 2010 roku wzrósł o 1,7 punktu procentowego w porównaniu z listopadem 2009 roku. Z 15,9% do 17,6%.

Źródło: stock