Czysta de Luxe najlepiej sprzedającą się wódką

2011-01-12

Według najnowszych badań AC Nielsen dotychczasowy lider rynku wódek czystych Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka pozostaje niekwestionowanym liderem rynku wódki z udziałem rynkowym blisko dwukrotnie wyższym od kolejnego konkurenta.

Według najnowszych badań AC Nielsen dotychczasowy lider rynku wódek czystych Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka pozostaje niekwestionowanym liderem rynku wódki z udziałem rynkowym blisko dwukrotnie wyższym od kolejnego konkurenta.

Sytuacja taka ma miejsce mimo faktu, iż produkt nie jest oferowany w niektórych wiodących sieciach dyskontów na terenie kraju.
Okazuje się, że konsumenci ceniąc jakość Czystej de Luxe są w stanie pójść specjalnie po ten produkt do innego sklepu, niż ten, w którym zwykle robią zakupy.

We wszystkich kanałach sprzedaży, w których produkt jest dostępny – a przede wszystkim w handlu tradycyjnym, super i hipermarketach widoczny jest wzrost sprzedaży Czystej de Luxe. Wzrost szczególnie zauważalny jest w handlu tradycyjnym, udział wolumenowy CDL w listopadzie 2010 roku wzrósł o 1,7 punktu procentowego w porównaniu z listopadem 2009 roku. Z 15,9% do 17,6%.

Źródło: stock





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?