Coffee Amo z "Pszczółki" Wojewódzkim Liderem Smaku

2014-02-14

Wyjątkowy smak, najwyższa jakość, piękne opakowanie – to wszystko zdecydowało, że Coffee Amo, czekoladowe cukierki o czterech kawowych smakach, produkowane przez Fabrykę Cukierków „Pszczółka”, zdobyły I miejsce w konkursie Wojewódzki Lider Smaku. Nagrodę wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 12 lutego 2014 r. w Lublinie.

Wprowadzone w ubiegłym roku na rynek cukierki Coffee Amo natychmiast podbiły serca konsumentów. Cieszymy się, że zostały one docenione również przez kapitułę konkursu – powiedział Marek Spuz vel Szpos, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”.

Tytuł Wojewódzki Lider Smaku przyznała kapituła powołana przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Lublinie. W jej skład weszli eksperci z dziedziny jakości oraz technologii żywności i żywienia. Uznali oni, że cukierki produkowane przez FC „Pszczółka” należą do najlepszych wyrobów wytwarzanych na Lubelszczyźnie pod względem jakości, bezpieczeństwa, a przede wszystkim - walorów smakowych.

Tytuł Wojewódzki Lider Smaku zdobyły w poprzednich edycjach konkursu m.in. Kukułki, Czekoladowa Mieszanka Imieninowa i Miętowe Lubelskie z Czekoladą. Teraz do grona nagrodzonych produktów dołączyły Coffee Amo, które produkowane są w czterech wyjątkowych smakach: Espresso, Latte, Irish Coffee, Cappuccino Orzechowe. Cukierki można kupić m.in. w sieci Stokrotka, E.Leclerc, Tesco, Polomarket.

Fabryka Cukierków „Pszczółka” powstała w Lublinie w 1952 roku. Jest jednym z największych w Polsce producentów karmelków twardych i nadziewanych. W swojej ofercie ma ponad 40 rodzajów słodyczy. Pełen pakiet udziałów w „Pszczółce” ma Krajowa Spółka Cukrowa S.A., największy polski producent cukru.

Źródło: ROmedia





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations