Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej
2014-11-03
Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa najbardziej popularnych ciast i deserów marki Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży, główym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.
Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako inspirującej i pomagającej w domowych wypiekach, dzięki szerokiej ofercie ulubionych i sprawdzonych mieszanek ciast, dodatków do pieczenia i deserów.
Za realizację kampanii odpowiadają: dom mediowy Starcom, który zaplanował media oraz agencja reklamowa DDB Warszawa - autor spotu telewizyjnego. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:
Czas trwania: 1 listopada - 31 grudnia 2014 r.
Klient: Rieber Foods Polska S.A.
Produkt: ciasta i desery Delecta
Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa
Media: TV
Kreacja spotu: DDB Warszawa
Produkcja spotu: DDB Warszawa
Dom mediowy: Starcom
PR: Kolterman Media Communications
Źródło: KMC
- Extra
-
2015-06-16 12:02:12 | Komentarze: 0
Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in-out
Próby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki na dłużej, mogą być realizowane na rozmaite sposoby. Skuteczną metodą stają się akcje tzw. „in-out”, w które chętnie angażują się sieci supermarketów.
-
10 rzeczy, których nie wiesz o żółtym serze
-
Ekspresowa kuchnia marki Rolnik
-
Kapusta - królowa polskich warzyw
-
Walentynki w kolorze czekolady
-
Święto Babci i Dziadka. Pomysł na prezent last minute
-
Świąteczna uczta z Majonezem Kieleckim Omega-3
-
Zimowy seans z HELIO
-
Zaoszczędź światu miliony butelek z SodaStream
-
Na grzyby!