Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej

2014-11-03

Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa najbardziej popularnych ciast i deserów marki Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży, główym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.

Bohaterami ośmiosekundowych billboardów sponsorskich są najbardziej popularne produkty z oferty Delecty: ciasto Czekoladowe Duża Blacha, Krem karpatka, Duży Budyń, proszek do pieczenia i aromat do ciast. Emisje zaplanowano w popularnych kanałach telewizyjnych, między innymi, w TVN przed serialem „Na Wspólnej”.

Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako inspirującej i pomagającej w domowych wypiekach, dzięki szerokiej ofercie ulubionych i sprawdzonych mieszanek ciast, dodatków do pieczenia i deserów.

Za realizację kampanii odpowiadają: dom mediowy Starcom, który zaplanował media oraz agencja reklamowa DDB Warszawa - autor spotu telewizyjnego. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.



Metryczka kampanii:
Czas trwania: 1 listopada - 31 grudnia 2014 r.
Klient: Rieber Foods Polska S.A.
Produkt: ciasta i desery Delecta
Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa
Media: TV
Kreacja spotu: DDB Warszawa
Produkcja spotu: DDB Warszawa
Dom mediowy: Starcom
PR: Kolterman Media Communications

Źródło: KMC





Extra

2015-06-16 12:02:12 | Komentarze: 0

Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in-out

Próby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki na dłużej, mogą być realizowane na rozmaite sposoby. Skuteczną metodą stają się akcje tzw. „in-out”, w które chętnie angażują się sieci supermarketów.

10 rzeczy, których nie wiesz o żółtym serze

Ekspresowa kuchnia marki Rolnik

Kapusta - królowa polskich warzyw

Walentynki w kolorze czekolady

Święto Babci i Dziadka. Pomysł na prezent last minute

Świąteczna uczta z Majonezem Kieleckim Omega-3

Zimowy seans z HELIO

Zaoszczędź światu miliony butelek z SodaStream

Na grzyby!