Dodaj ofertę za darmo

CYKORIA ambitnie w 2016 roku

2016-01-26

Wzrost sprzedaży, poszerzenie dystrybucji i wzmocnienie wizerunku firmy to najważniejsze cele Cykorii na bieżący rok. – Chcemy, aby nasze produkty były bardziej rozpoznawalne wśród konsumentów i aby mogli oni z łatwością dokonać ich zakupu, także przez Internet. W tym celu pogłębiliśmy naszą współpracę ze sklepem dodomku.pl, który posiada praktycznie większość naszego asortymentu. Współpracę tą wzmocnimy w tym roku dodatkowymi działaniami, zwiększającymi rozpoznawalność marki. Szczegóły wkrótce.

Dodatkowym celem na bieżący rok jest wypromowanie naszych najnowszych produktów a zwłaszcza Jabcusiów Lekkich z Natury, będących idealną i zdrową przekąską nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych. Te pyszne, jabłkowe chipsy są w 100 proc. naturalne i nie zawierają w sobie dodatku cukru, dodatkowego tłuszczu, soli ani żadnych środków konserwujących. Ze względu na swój skład chipsy te idealnie wpisują się w nowe zasady funkcjonowania sklepików szkolnych i to właśnie chcemy wykorzystać w naszych działaniach. Promować będziemy także nasz kolejny, naturalny produkt - Smakosza Extra z Natury. Mieszanka ta pozbawiona jest jakichkolwiek substancji konserwujących i zawiera kilkanaście suszonych warzyw, ziół oraz przypraw, które w idealny sposób podkreślają smak każdej potrawy. Chcemy być bliżej natury i oferować konsumentom to, co najlepsze - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A. – Chcemy także ułatwić Polakom codzienne przygotowanie posiłków. To dlatego stworzyliśmy tę niepowtarzalną przyprawę, pełną smaków i aromatów.

Nasze działania będą także miały charakter edukacyjny. Chcemy przekonać Polaków do przygotowywania zdrowych, domowych posiłków i pokazać, że gotowanie jest proste. Szczegóły zdradzimy wkrótce.

Źródło: PR CLUB





Aktualności

2016-10-06 12:54:59 | Komentarze: 0

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Lubelska, najbardziej kolorowa marka alkoholu w Polsce, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie tylko jako partner dobrej zabawy, ale też podczas bardziej eleganckich okazji. Produkt w nowej odsłonie dostępny będzie już pod koniec września.

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

Cykoria Liderem Polskiego Biznesu

Wielkanoc po Chrzanowsku

Kolejne Święta za pasem

SERTOP podsumowuje 2015 rok

Chrzanowska Manufaktura Wędlin partnerem turnieju Pucharu Polski w hokeju na lodzie.

Barszcz z uszkami odchodzi do lamusa? Nowe oblicze wigilijnego stołu