CYKORIA ambitnie w 2016 roku

2016-01-26

Wzrost sprzedaży, poszerzenie dystrybucji i wzmocnienie wizerunku firmy to najważniejsze cele Cykorii na bieżący rok. – Chcemy, aby nasze produkty były bardziej rozpoznawalne wśród konsumentów i aby mogli oni z łatwością dokonać ich zakupu, także przez Internet. W tym celu pogłębiliśmy naszą współpracę ze sklepem dodomku.pl, który posiada praktycznie większość naszego asortymentu. Współpracę tą wzmocnimy w tym roku dodatkowymi działaniami, zwiększającymi rozpoznawalność marki. Szczegóły wkrótce.

Dodatkowym celem na bieżący rok jest wypromowanie naszych najnowszych produktów a zwłaszcza Jabcusiów Lekkich z Natury, będących idealną i zdrową przekąską nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych. Te pyszne, jabłkowe chipsy są w 100 proc. naturalne i nie zawierają w sobie dodatku cukru, dodatkowego tłuszczu, soli ani żadnych środków konserwujących. Ze względu na swój skład chipsy te idealnie wpisują się w nowe zasady funkcjonowania sklepików szkolnych i to właśnie chcemy wykorzystać w naszych działaniach. Promować będziemy także nasz kolejny, naturalny produkt - Smakosza Extra z Natury. Mieszanka ta pozbawiona jest jakichkolwiek substancji konserwujących i zawiera kilkanaście suszonych warzyw, ziół oraz przypraw, które w idealny sposób podkreślają smak każdej potrawy. Chcemy być bliżej natury i oferować konsumentom to, co najlepsze - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A. – Chcemy także ułatwić Polakom codzienne przygotowanie posiłków. To dlatego stworzyliśmy tę niepowtarzalną przyprawę, pełną smaków i aromatów.

Nasze działania będą także miały charakter edukacyjny. Chcemy przekonać Polaków do przygotowywania zdrowych, domowych posiłków i pokazać, że gotowanie jest proste. Szczegóły zdradzimy wkrótce.

Źródło: PR CLUB





Aktualności

2020-05-27 12:17:37 | Komentarze: 0

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

W kwietniu br. na rynku pojawiła się nowość w ofercie smakowej od Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU. Produkt ten to połączenie krystalicznej, górskiej wody źródlanej z naturalnymi aromatami, bez cukru i kalorii. Nowość skierowana jest do osób poszukujących produktów o wyrazistym, słodkim smaku, a jednocześnie wybierających produkty bez kalorii. Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU dostępny jest w regularnej sprzedaży w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017