Dodaj ofertę za darmo

CIN&CIN Secco Azzurro - na fali musującego orzeźwienia

2017-08-01

Światowy boom na wina musujące dotarł do Polski i zmienia rynek. Pijemy je dla smaku i orzeźwienia o każdej porze dnia i nocy. Konsumenci oczekują więc szerszego i bardziej zróżnicowanego asortymentu w tej kategorii. Wyzwanie podjęła AMBRA S.A., która w tym sezonie planuje szerokie wsparcie sprzedażowe nowego CIN&CIN Secco Azzurro.

Sprzedaż win musujących notuje niespotykane od lat dwucyfrowe wzrosty wartości sprzedaży. Numerem jeden kategorii pozostaje Prosecco, popularyzowane m.in. przez markę CIN&CIN, które rokrocznie zdobywa coraz więcej zwolenników. Jego sprzedaż rośnie w tempie +40% rok do roku. W samym 2016 r. sprzedano go aż 2,3 mln butelek. Boom na lekkie wina musujące we włoskim stylu zmienia dynamikę rynku i rodzi nowe oczekiwania konsumentów, którzy szukają wina dla smaku, przyjemności oraz orzeźwienia. Wartość sprzedaży win musujących w okresie letnim 2016 r. wzrosła o 17% w stosunku do lata 2015 r.

Dlatego AMBRA S.A. wzmacnia działania sprzedażowe marki CIN&CIN Secco Azzurro. To wino, które podobnie jak prosecco ma włoski rodowód związany ze słynnym regionem winiarskim Veneto, a swój smak zawdzięcza między innymi szczepom Glera i Garganega, które odpowiadają za wyjątkowy aromat włoskich spumanti. Jest idealne na aperitif lub do picia solo w upalny dzień.

Potencjał rynku w segmencie win musujących jest bardzo duży. Konsumenci poszukują przyjemnych win na każdą okazję, a jednocześnie cenią jakość i oczywiście kierują się smakiem. Stąd pomysł na poszerzenie portfolio, tak lubianej i cenionej przez Polaków, marki CIN&CIN o Secco Azzurro. Jest to wino, które dzięki włoskim tradycjom winiarstwa spełnia wszystkie wymagania konsumentów i wpisuje się w wakacyjne trendy. Nasza atrakcyjna promocja ma przypominać o orzeźwiającym, lekkim charakterze wina i przybliżać okazje, do których idealnie pasuje CIN&CIN Secco Azzurro: pikniki, garden party, śniadania na trawie czy kobiece spotkania - mówi Tomasz Pawlicki, Brand Manager AMBRA S.A.

Intensywna aktywacja w kanale nowoczesnym i tradycyjnym rozpoczęła się 1 lipca. Towarzyszy jej ogólnopolski konkurs, w którym do wygrania są kosze piknikowe dla dwojga. Widoczność produktu zapewnią niebieskie ekspozycje w ponad 400 halach, zawieszki informujące o promocji i gadżety wspierające sprzedaż.
W mediach społecznościowych motywem przewodnim akcji promocyjnej będą oryginalne pomysły na wieczory panieńskie, których Cin&Cin od lat jest nieodłącznym towarzyszem - tym razem w letniej, niebieskiej odsłonie
w stylu Secco. Najlepsze propozycje na tę wyjątkową okazję CIN&CIN nagrodzi niezbędnikami dla przyszłej panny młodej i jej gości.

Wystarczy śledzić fanpage CIN&CIN: https://www.facebook.com/CINandCIN/

Źródło: Kuźnia Group





2018-10-09 13:05:17 | Komentarze: 0

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

Lubelskie Święto Młodego Cydru zaprasza na Przyjęcie w sadzie

Dziś upieczemy ciasto, czyli jak kreatywnie spędzić czas z dzieckiem

Nowa naważarka idealna dla produktów delikatnych

Świeże soki i inne zdrowe produkty Marwit na plażach i w górach! Znajdziesz je w barach Freebox

Przyspiesz opaleniznę i zadbaj o zdrowie. Sok z marchwi Marwit idealny na lato!

Latem poczuj miętę do groszku!

WYNIKI BADANIA "POLACY NA WYNOS"

Nowy hit – sok z jarmużu! Uznane za superfood warzywo jedną z nowości marki Witmar

Słodka czy ostra – wybierz Kielecką!