Dodaj ofertę za darmo

CIN&CIN Secco Azzurro - na fali musującego orzeźwienia

2017-08-01

Światowy boom na wina musujące dotarł do Polski i zmienia rynek. Pijemy je dla smaku i orzeźwienia o każdej porze dnia i nocy. Konsumenci oczekują więc szerszego i bardziej zróżnicowanego asortymentu w tej kategorii. Wyzwanie podjęła AMBRA S.A., która w tym sezonie planuje szerokie wsparcie sprzedażowe nowego CIN&CIN Secco Azzurro.

Sprzedaż win musujących notuje niespotykane od lat dwucyfrowe wzrosty wartości sprzedaży. Numerem jeden kategorii pozostaje Prosecco, popularyzowane m.in. przez markę CIN&CIN, które rokrocznie zdobywa coraz więcej zwolenników. Jego sprzedaż rośnie w tempie +40% rok do roku. W samym 2016 r. sprzedano go aż 2,3 mln butelek. Boom na lekkie wina musujące we włoskim stylu zmienia dynamikę rynku i rodzi nowe oczekiwania konsumentów, którzy szukają wina dla smaku, przyjemności oraz orzeźwienia. Wartość sprzedaży win musujących w okresie letnim 2016 r. wzrosła o 17% w stosunku do lata 2015 r.

Dlatego AMBRA S.A. wzmacnia działania sprzedażowe marki CIN&CIN Secco Azzurro. To wino, które podobnie jak prosecco ma włoski rodowód związany ze słynnym regionem winiarskim Veneto, a swój smak zawdzięcza między innymi szczepom Glera i Garganega, które odpowiadają za wyjątkowy aromat włoskich spumanti. Jest idealne na aperitif lub do picia solo w upalny dzień.

Potencjał rynku w segmencie win musujących jest bardzo duży. Konsumenci poszukują przyjemnych win na każdą okazję, a jednocześnie cenią jakość i oczywiście kierują się smakiem. Stąd pomysł na poszerzenie portfolio, tak lubianej i cenionej przez Polaków, marki CIN&CIN o Secco Azzurro. Jest to wino, które dzięki włoskim tradycjom winiarstwa spełnia wszystkie wymagania konsumentów i wpisuje się w wakacyjne trendy. Nasza atrakcyjna promocja ma przypominać o orzeźwiającym, lekkim charakterze wina i przybliżać okazje, do których idealnie pasuje CIN&CIN Secco Azzurro: pikniki, garden party, śniadania na trawie czy kobiece spotkania - mówi Tomasz Pawlicki, Brand Manager AMBRA S.A.

Intensywna aktywacja w kanale nowoczesnym i tradycyjnym rozpoczęła się 1 lipca. Towarzyszy jej ogólnopolski konkurs, w którym do wygrania są kosze piknikowe dla dwojga. Widoczność produktu zapewnią niebieskie ekspozycje w ponad 400 halach, zawieszki informujące o promocji i gadżety wspierające sprzedaż.
W mediach społecznościowych motywem przewodnim akcji promocyjnej będą oryginalne pomysły na wieczory panieńskie, których Cin&Cin od lat jest nieodłącznym towarzyszem - tym razem w letniej, niebieskiej odsłonie
w stylu Secco. Najlepsze propozycje na tę wyjątkową okazję CIN&CIN nagrodzi niezbędnikami dla przyszłej panny młodej i jej gości.

Wystarczy śledzić fanpage CIN&CIN: https://www.facebook.com/CINandCIN/

Źródło: Kuźnia Group





2017-10-27 11:04:03 | Komentarze: 0

Wegetarianizm dla każdego. Zobacz, jak zacząć. Soki będą niezbędne

- Dieta wegetariańska wzmacnia odporność, ma dobry wpływ na skórę, zmniejsza ryzyko rozwoju nadwagi i otyłości – przekonuje dietetyk Anna Czyż. W Polsce decyduje się na nią już niemal co dziesiąta osoba w wieku od 16 do 34 lat. Jak znaleźć się wśród nich? Na początek wypróbuj całodzienny jadłospis, przygotowany z wykorzystaniem zdrowych i świeżych soków Witmar!

Jak dbać o figurę z sokami i warzywami Marwit? Poznaj przepisy dla kobiet, mężczyzn i nastolatków

Babeczki dyniowe z Serca Natury Delecta

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Świeży sok Witmar Jabłko

Sok wielowarzywny Ogrody Natury pomidor – burak – papryka

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Truskawkowy Mix do śmietany Delecta