Bonduelle przeznaczy na inwestycje w naszym kraju ok. 6 mln EURO

2007-09-10

Jak podał Rzeczpospolita: W ciągu najbliższych trzech lat koncern Bonduelle przeznaczy na inwestycje w naszym kraju ok. 6 mln EUR. Zostaną one przeznaczone m.in. na zwiększenie mocy produkcyjnych fabryki w Gniewkowie, rozbudowę magazynów oraz w rozwijanie dystrybucji.

Francuzi kontrolują 40% polskiego rynku warzyw w puszkach. Dzięki nowym inwestycjom firma ma poprawić pozycję również w innych kategoriach rynku przetworów warzywnych.

W trwającym roku finansowym (do 30 czerwca), przychody Bonduelle Polska mają być o 20-25% od ubiegłorocznych. Przyczyni się do tego także akcja promocyjna, która będzie realizowana w najbliższych miesiącach. Jej budżet to 1-1,5 mln EUR - zapowiada Roman Czernicki, dyrektor generalny Bonduelle Polska.

Koncern nie wyklucza przejęć w Europie Środkowo-Wschodniej. Szczegóły możliwych transakcji nie zostały ujawnione.

Powstała w 1992 r. , Bonduelle Polska jest jedną z najbardziej dynamicznyh filii w Koncernie Bonduelle. Fabryka Bonduelle w Gniewkowie (województwo kujawsko-pomorskie) działająca od 1994 roku wytwarza mrożonki oraz warzywa apertyzowane (w puszkach) wykorzystując polski surowiec i współpracując z polskimi rolnikami.

Bonduelle w ramach partnerskich umów współpracuje z rolnikami z okolic Gniewkowa. W ramach zawartego kontraktu specjaliści Bonduelle nadzorują pola uprawne określając rodzaj nasion i odmian warzyw, środki upraw, kontrolują stan upraw, terminy zbiorów. Bonduelle współfinansuje i realizuje inwestycje techniczne na szeroką skalę. Wszystkie te działania mają na celu uzyskanie surowca najwyższej jakości.

Fabryka w Gniewkowie produkuje rocznie już około 20 000 t warzyw przetworzonych mrożonych i konserwowych. Wyjątkową dumą gniewkowskiego zakładu jest groszek konserwowy i mrożony, pieczarki i cukinia, a także fasole suche oraz groszek ekstra drobny.

Do osiągnięć Bonduelle w Polsce należy też wprowadzenie na krajowy rynek brokuła i jego spopularyzowanie wśród polskich konsumentów. Koncern przekazał polskim agronomom sprawdzoną technologię upraw i produkcji tego warzywa, które szybko na stałe zagościło na polskich stołach.

Obecnie Bonduelle Polska jest:
- liderem na rynku konserw warzywnych z 40% udziałem w rynku
- liderem na rynku warzyw przetworzonych dla rynku HORECA

Źródło:




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations