Bieluch Press Club

2014-07-17

Trzecie spotkanie dziennikarskie w Bieluch Press Club upłynęło pod znakiem rozmów prywatnych, degustacji wina i potraw przygotowanych z produktów mleczarskich marki Bieluch.

Prywatne press-pogawędki w letnim ogrodzie IMR advertising by PR weszły na trwałe do kalendarza dziennikarek z drukowanych i internetowych mediów warszawskich. W kameralnym gronie, przy dobrym czerwonym wytrawnym winie i niebanalnie skomponowanych smakowo potrawach czas na niewymuszonych rozmowach o meandrach życia zawodowego i osobistego upływał wartko.

„W tym roku na dachu naszej siedziby uruchomiliśmy taras z widokiem na pachnący, sosnowy starodrzew. To wyjątkowo urokliwe miejsce sprzyjające relaksowi i nieskrępowanym rozmowom. To dla ducha. Natomiast dla ciała przygotowaliśmy kilkanaście potraw serwowanych na ciepło i na zimno, w których wykorzystaliśmy serki naturalne, jogurty, kefiry, śmietany i masło ze spółdzielni mleczarskiej Bieluch w Chełmie” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR, pomysłodawczyni i organizatorka spotkań w Bieluch Press Club.

O czym konkretnie mówiłyśmy, kogo obgadywałyśmy, z czego kpiłyśmy, co zaplanowałyśmy – to słodkie tajemnice nas - uczestniczek. Dowodów nie ma, gdyż nikt nas nie nagrywał. Mamy tylko kilka fotografii.

Źródło: IMR avdertising by PR





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations