Benecol w nowej odsłonie

2009-02-17

W lutym br. firma Raisio Polska Foods wprowadziła na rynek jogurty pitne Benecol w nowych opakowaniach i zmienionej pojemności.

Dotychczasowe opakowania typu czteropak (4x100 ml), zostały zastąpione buteleczkami o pojemności 250 ml, które można kupować pojedynczo. To pierwszy raz, kiedy można kupić pojedynczą, dzienną porcję Benecolu. Dostępne będą dwa znane już warianty smakowe jogurtów: classic z nutą limonki oraz truskawkowy. Dzięki większej pojemności pojedyncza porcja jogurtu pitnego Benecol nie tylko pozwala dbać o zdrowie serca i obniżać poziom cholesterolu we krwi, ale także stanowić może napój, przekąskę bądź lekki posiłek.
Jogurty Benecol to nowoczesny styl życia i zdrowa dieta. Stanowią doskonałe połączenie właściwości prozdrowotnych z wygodą i nowoczesnością zastosowania. Należą, obok margaryn i kremów kanapkowych marki Benecol, do grupy żywności funkcjonalnej, która, dzięki uzupełnieniu jej wartości odżywczej składnikami biologicznie czynnymi, wywiera pozytywny wpływ na zdrowie człowieka, jego sprawność fizyczną lub stan umysłu.
Firma Raisio Polska Foods jest prekursorem w produkcji funkcjonalnych produktów spożywczych obniżających poziom cholesterolu. Produkty Benecol, wzbogacone o stanole roślinne, obniżają poziom cholesterolu we krwi. Jak udowodniono w ponad 50 badaniach klinicznych, stanole roślinne to jedna z najbardziej skutecznych naturalnych substancji aktywnie obniżających poziom złego cholesterolu (LDL) w organizmie. Pierwszym produktem Raisio wzbogaconym w stanole roślinne była margaryna Benecol, w następnej kolejności na rynku pojawiły się właśnie jogurty pitne z dodatkiem stanoli roślinnych.
Produkty Benecol są rekomendowane przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii w Zabrzu oraz program profilaktyki zdrowotnej Siła Serca, obejmujący m.in. promocję aktywneg i świadomego stylu życia.
Wprowadzenie na rynek zmienionej pojemności jogurtów pitnych Benecol wspierać będzie telewizyjna kampania reklamowa. Od 16 lutego w największych stacjach telewizyjnych emitowany będzie znany już z ubiegłorocznej kampanii spot "Big Picture". Począwszy od drugiego tygodnia emisji (od 23 lutego do 15 marca) emitowana będzie reklama wzbogacona o dodatkową informację o jogurtach pitnych.
Celem kampanii jest ukazanie prozdrowotnego działania produktów Benecol, czyli naturalnego obniżania poziomu złego cholesterolu w organizmie, i jednocześnie poinformowanie o nowych jogurtach pitnych, które dzięki zawartości stanoli roślinnych pomagają dbać o zdrowsze serce.
Spot reklamowy, poprzez podkreślenie prozdrowotnych zalet produktu, ma także zwracać uwagę Konsumentów na konieczność troski o serce i dbania o odpowiedni poziom cholesterolu we krwi.
• Jogurty Benecol, produkowane są dla Raisio Polska Foods przez firmę „OBORY w Kozienicach” Sp. z o. o.
• Cena detaliczna: ok. 3 zł
• Pojemność: 250 ml
• Termin przydatności do spożycia: 40 dni
Firma Raisio została założona w lutym 1939 roku w Finlandii, na początku pod nazwą Oy Vehnä Ab, w celu przetwarzania pszenicy produkowanej przez farmerów-założycieli spółki. W latach 40. i 50. asortyment produktów był stopniowo rozszerzany o pasze zwierzęce, słód, oleje i margarynę. Od 1989 Raisio plc roku jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Helsinkach. Wspólny cel dla całej Grupy Raisio to przetwórstwo odnawialnych zasobów natury dla dobra człowieka i otoczenia.
W Polsce Raisio sprzedaje swoje wyroby od 1992 roku. W 1996 roku powstał polski oddział Raisio - Raisio Polska Foods z siedzibą w Karczewie - który jest również eksporterem produktów do krajów Europy Środkowej, Południowej oraz Krajów Bałtyckich. Dzięki nowoczesnej produkcji i ciągłym inwestycjom Raisio Polska Foods jest wiodącym producentem w kategorii produktów funkcjonalnych. Utrzymuje również wysoką pozycję wśród największych producentów margaryn. Masmix, Benecol i Pyszny Duet to wiodące marki firmy na polskim rynku. W 2008 roku Raisio Polska Foods wprowadziło na polski rynek pełnowartościowe produkty owsiane pod marką Elovena.
Więcej na www.raisio.pl