Wyszukiwarka

Aktualności

Liczba znalezionych wiadomości: 3947

  • 2021-01-20 | Komentarze: 0

    Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida

    Ishida zaprojektowała naważarkę wielogłowicową z podajnikami spiralnymi pod indywidualne wymagania producenta delikatnych produktów mięsnych. Dzięki temu rozwiązaniu, Société Progré o 30% zwiększył wydajność produkcyjną i spodziewa się dalszego wzrostu.

  • 2021-01-11 | Komentarze: 0

    Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”

    Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…

  • 2020-09-04 | Komentarze: 0

    Szczypta wiedzy o pieprzach

    Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

  • 2020-08-24 | Komentarze: 0

    „Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

    Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.

  • 2020-07-02 | Komentarze: 0

    25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

    Od 1 lipca do końca sierpnia potrwa jubileuszowa loteria pod hasłem „Familijne 25. urodziny”, którą marka Familijne przygotowała dla swoich konsumentów z okazji swoich urodzin. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży.

  • 2020-06-16 | Komentarze: 0

    Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

    Ishida Europe zaprezentowała nowy sprzęt, którego celem jest zapewnienie wzrostu wydajności w szybkiej obsłudze świeżych produktów na całej linii pakowania. Dwa modele – waga kontrolna przeznaczona do świeżych produktów i nowy system kontroli rentgenowskiej są już dostępne dla producentów.

  • 2020-06-10 | Komentarze: 0

    Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

    Diety odchudzające często wiążą się z wyrzeczeniami, eliminacjami czy ograniczeniami. Na szczęście dietetyczne posiłki nie muszą być mdłe i nudne - smak potraw z powodzeniem podkręcą aromatyczne zioła i przyprawy marki Appetita. Warto poznać naturalnych sprzymierzeńców w walce o lepsze zdrowie i piękną sylwetkę.

  • 2020-06-01 | Komentarze: 0

    Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

    W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.

  • 2020-05-27 | Komentarze: 0

    Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

    W kwietniu br. na rynku pojawiła się nowość w ofercie smakowej od Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU. Produkt ten to połączenie krystalicznej, górskiej wody źródlanej z naturalnymi aromatami, bez cukru i kalorii. Nowość skierowana jest do osób poszukujących produktów o wyrazistym, słodkim smaku, a jednocześnie wybierających produkty bez kalorii. Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU dostępny jest w regularnej sprzedaży w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.

  • 2020-04-20 | Komentarze: 0

    Illy stawia na naważarki od Ishida

    Technologia naważania wielogłowicowego Ishida wykorzystywana jest przy pakowaniu kawy przez jednego z wiodących włoskich producentów. Firma Illy dostosowała ją do swoich produktów – zarówno tych w formie sypkiej jak i ziarnistej, w dwóch formatach opakowań.

Strona 1 z 395
 1  2  3  4  5  6  ...  395   następna »