Dodaj ofertę za darmo

Wyszukiwarka

Aktualności

Liczba znalezionych wiadomości: 3933

  • 2018-10-09 | Komentarze: 0

    Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

    Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

  • 2017-10-13 | Komentarze: 0

    Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

    Trend zdrowego odżywiania się jest coraz popularniejszy. Polacy chcą wybierać produkty najwyższej jakości i – między innymi – uważać na tłuszcze trans. W odpowiedzi na tę potrzebę i w trosce o zdrowie, ZT „Kruszwica” S.A. oferuje gamę produktów do smarowania pieczywa, bogatych w nienasycone kwasy tłuszczowe i praktycznie nie zawierające izomerów trans.

  • 2016-10-06 | Komentarze: 0

    Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

    Lubelska, najbardziej kolorowa marka alkoholu w Polsce, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie tylko jako partner dobrej zabawy, ale też podczas bardziej eleganckich okazji. Produkt w nowej odsłonie dostępny będzie już pod koniec września.

  • 2016-06-02 | Komentarze: 5

    Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

    Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech to branżowa, specjalistyczna impreza w największym w Polsce Centrum Wystawienniczo - Kongresowym Ptak Warsaw Expo.

  • 2016-05-30 | Komentarze: 1

    Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

    Od 30 maja w sieci sklepów Biedronka na terenie całego kraju, w ramach akcji in-out pojawiła się słomka ptysiowa Brześć z nasionami. Firma rodzinna z Brześcia Kujawskiego liczy na to, że nowy produkt podzieli losy słomki ptysiowej z cukrem, która od stycznia gości na półkach Biedronki.

  • 2016-03-22 | Komentarze: 3

    Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

    Setki czołowych firm z Polski i zagranicy, uznani eksperci, najzdolniejsi młodzi projektanci, goście specjalni oraz tysiące uczestników, poszukujących najlepszych opakowań na rynku i innowacyjnych rozwiązań. Dwie hale wystawiennicze, dwa razy więcej atrakcji – tak w telegraficznym skrócie wygląda zbliżająca się edycja największego i najważniejszego wiosennego wydarzenia branży opakowań w tej części Europy, czyli 8. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się w EXPO XXI Warszawa w dniach 12-13 kwietnia.

  • 2016-02-05 | Komentarze: 0

    Cykoria Liderem Polskiego Biznesu

    Cykoria SA, producent przypraw oraz dodatków do ciast i deserów został uhonorowany jedenastym już Diamentem do Złotej Statuetki, za utrzymanie tytułu „Lidera Polskiego Biznesu.” Henryk Dorawa, Prezes Zarządu Cykoria S.A. odebrał nagrodę podczas Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu, która odbyła się 23 stycznie w Teatrze Wielkim w Warszawie.

  • 2016-01-26 | Komentarze: 0

    Wielkanoc po Chrzanowsku

    Wielkanoc kojarzymy głównie z koszyczkiem ze święconką i chyba najbardziej obfitym śniadaniem w roku, które rozpoczynamy się od zjedzenia poświęconych pokarmów. Zawartość koszyczka i podawane potrawy mogą się różnić w zależności od tradycji danego regionu. Jednak w każdym zakątku Polski na świątecznych stołach zawsze znajdziemy jajka, chrzan, chleb i pyszne wędliny. Wędliny w koszyczku wielkanocnym zgodnie z tradycją symbolizują płodność, zdrowie i dostatek.

  • 2016-01-26 | Komentarze: 0

    Kolejne Święta za pasem

    Tegoroczne Święta Wielkanocne przypadają dość wcześnie, bo już 27 marca i dlatego większość sieci handlowych kończy już przygotowania do tego gorącego okresu. Których produktów nie powinno zabraknąć na sklepowych półkach? Na to pytanie odpowiada Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.

  • 2016-01-26 | Komentarze: 0

    CYKORIA ambitnie w 2016 roku

    Wzrost sprzedaży, poszerzenie dystrybucji i wzmocnienie wizerunku firmy to najważniejsze cele Cykorii na bieżący rok. – Chcemy, aby nasze produkty były bardziej rozpoznawalne wśród konsumentów i aby mogli oni z łatwością dokonać ich zakupu, także przez Internet. W tym celu pogłębiliśmy naszą współpracę ze sklepem dodomku.pl, który posiada praktycznie większość naszego asortymentu. Współpracę tą wzmocnimy w tym roku dodatkowymi działaniami, zwiększającymi rozpoznawalność marki. Szczegóły wkrótce.

Strona 1 z 394
 1  2  3  4  5  6  ...  394   następna »