10 mld USD zysku Nestle

2008-02-22

Największy koncern spożywczy świata zanotował w drugiej połowie 2007 r. wzrost zysków o 14%, do 5,2 mld USD. Analitycy spodziewali się 4,8 mld USD.

W całym ubiegłym roku 2007 firma zarobiła netto prawie 10 mld USD przy przychodach na poziomie 100 mld USD.

- Tak dobre wyniki osiągnięto w bardzo trudnych warunkach, w okresie drożejących surowców i niekorzystnych warunków kursowych - podkreślił prezes Nestle, Peter Brabeck. Mimo to Szwajcarzy potwierdzili, że w 2008 r. spodziewają się ograniczonego wzrostu obrotów o 5-6%. Za 9 lat przychody mają wzrosnąć do 145 mln USD.

W 2007 r. obroty w Europie poprawiły się o 3%, grupa osiągnęła dwucyfrową dynamikę w Europie Środkowo-Wschodniej, zwłaszcza w Polsce i Rosji. Wśród najlepiej sprzedających się produktów była kawa Nespresso (jej sprzedaż skoczyła aż o 40%) oraz napoje w płynie i w proszku (wzrost o 10,3%).

Źródło: Rzeczpospolita




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations