1 mln flag już rozdanych!

2006-06-13

Flaga została przygotowana przez Tyskie dla kibiców, tak aby mogli oni poprzez symboliczny gest jej wywieszenia w oknie lub na balkonie pokazać, że są z Reprezentacją podczas tych Mistrzostw i aktywnie wspierają Naszych.

Nasza kampania jest w tym sezonie szczególna. Pokazujemy polskim kibicom wyjątkowe sposoby kibicowania w różnych państwach, pokazujemy to, co dla swoich drużyn robią inne narody. Takie niezwykłe sposoby wspierania sportowców pomagają im wygrywać. Marka Tyskie chce, aby każdy w Polsce miał wyjątkową możliwość kibicowania – również i Ci, którzy nie pojadą do Niemiec. Dlatego też rozdaliśmy prawie milion flag, licząc na to, że zostaną one wywieszone w oknach lub na balkonach na znak wsparcia naszej Reprezentacji – powiedział Tomasz Kanton, specjalista ds. PR z Kompanii Piwowarskiej SA.

Tyskie jest wyjątkowym sponsorem polskiej piłki nożnej – z jednej strony wspiera Reprezentację Polski, z drugiej zaś wiernych jej kibiców. Filmy reklamowe marki tworzące ostatnią kampanię „Kibice”, pokazują niezwykłe sposoby kibicowania na całym świecie. Niezwykłym sposobem na wsparcie Reprezentacji i ułatwieniem kibicowania było także zakończone właśnie darmowe rozdanie ponad miliona flag. Tyskie wierzy, że Polacy wywieszą flagi kibica na znak wsparcia dla Reprezentacji. W kolejnym etapie kampanii zaplanowane zostały liczne aktywności, które mają zachęcić kibiców do działania. Składają się na nie m.in. nowa reklama telewizyjna a także szereg nietypowych działań. Poza tym Tyskie organizować będzie wspólne oglądanie meczy w pubach w całej Polsce i kinach sieci Multikino. Marka Tyskie wierzy, że nasi piłkarze odczują wyjątkowe wsparcie i te Mistrzostwa Świata będą dla Reprezentacji udane.