„OOkulary otwartości” – start silnej kampanii reklamowej Hoop Coli

2010-04-27

Dzisiaj, poprzedzona działaniami teaserowymi, rozpoczyna się silna kampania telewizyjna i internetowa. Jej celem jest umocnienie świadomości ikony marki Hoop Cola - podwójnego "OO" oraz samej marki wśród młodych konsumentów, którzy tworzą core target grupy. Dzisiaj rusza również nowa strona hoopcola.pl pod hasłem „Wielkie Otwarcie Czego Chcesz”.

W ramach platformy komunikacji „Odkręć się na innych” Hoop Cola kontynuuje działania, które pomagają Polakom otwierać się na innych.W okresie od 26. kwietnia do 31. maja, intensywna kampania telewizyjna będzie obecna w stacjach: Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych.
W pierwszej połowie w kampanii będą emitowane spoty 30”, w drugiej 15”.

W tym samym czasie kampania Hoop Coli obecna będzie również w Internecie, m.in. na Gadu-Gadu, Naszej Klasie oraz na Facebooku . Od 7. maja ruszy kampania kinowa, która potrwa do 4. Czerwca. Reklama Hoop Coli będzie również w 680 autobusach oraz na wyższych uczelniach w 9 miastach Polski. Kampanii towarzyszyć będzie sampling produktów – z „Hoop Colowych” riksz rozdanych zostanie 540 tys. butelek Hoop Coli, w dziewięciu miastach.

„Ookulary otwartości” będą wsparte niestandardowymi akcjami ambientowymi na facebooku, naszej klasie,pl oraz w miejscach odwiedzanych przez młodzież (uczelnie, przystanki, puby, kluby i akademiki).

W ciągu minionego tygodnia, w czasie akcji teaserowej, zostało rozdanych 8 tys. sztuk OOkularów otwartości, które, jak twierdzi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska, niosą ze sobą jeden przekaz: „otwórz się na innych, spontanicznie okazuj radość i przekazuj pozytywną energię. Dodatkowo, ookulary otwartości korygują jej brak u innych.

Działania w sklepach będą miały na celu powiązanie działań sprzedażowych z komunikacją wizerunkową oraz wyróżnienie stoisk Hoop Coli. Działania w sklepach obejmują wszelkiego rodzaju materiały POS.

Kampanię przygotowała agencja: Hand Made, działania w Internecie HyperMedia. Za produkcję spotu odpowiada Papaya, media zaplanował i zakupił Mindshare, a w Internecie agencja Hypermedia, działania ambientowe prowadziła agencja Touchpoints Group, za PR agencja Ciszewski PR. Ze strony Klienta za kampanię odpowiada Patrycja Giurko, Group Brand Manager, za działania PR Edyta Bach.

Spot





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?