„CIN&CIN Smaki lata” – wakacyjna promocja CIN&CIN

2011-07-07

W połowie czerwca rozpoczęła się promocja marki CIN&CIN „Smaki Lata”. Przez cały okres wakacji, owocowe warianty CIN&CIN dostępne w trzech orzeźwiających smakach: Cherry, Orancini i Lemoncini wspierane będą działaniami prosprzedażowymi w punktach sprzedaży oraz wzmożonymi aktywnościami w Internecie. Akcja dedykowana jest dla sklepów detalicznych oraz sieciowych i dotyczy wsparcia sprzedaży oraz wzrostu świadomości wśród grupy docelowej gotowymi drinkami od CIN&CIN.

CIN&CIN to nieodłączny towarzysz letnich upalnych wieczorów, spędzanych zarówno w gronie przyjaciółek, jak i na plażowych imprezach czy coctail party. Owocowa słodycz CIN&CIN Cherry (z nutą wiśni), CIN&CIN Orancini (o smaku pomarańczowym), CIN&CIN Lemoncini (cytrynowy) doskonale sprawdzi się jako gotowy drink lub składnik drinka, który proponuje marka CIN&CIN. Smakowe warianty CIN&CIN dostępne są w dwóch pojemnościach 500 ml i 1000 ml.

W ramach zaplanowanych działań, do butelek CIN&CIN Cherry, CIN&CIN Orancini, CIN&CIN Lemoncini dołączone zostaną zawieszki z propozycjami letnich drinków, przygotowane specjalnie z myślą o niezależnych, pewnych siebie i eleganckich kobietach.

Do degustacji smakowych propozycji CIN&CIN w wakacyjne weekendy zachęcać będą hostessy. Animacje prowadzone będą w wybranych hipermarketach oraz w specjalnie wyselekcjonowanych punktach sprzedaży w nadmorskich kurortach, nad jeziorami i w górach. W wybranych punktach sprzedaży, w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, zastosowane zostaną niestandardowe prezentacje produktu na półce sklepowej oraz dodatkowe ekspozycje smakowych wariantów CIN&CIN.

Letniej promocji marki CIN&CIN towarzyszą działania wizerunkowe w Internecie. W połowie lipca na portalu społecznościowym Facebook rozpocznie się kampania reklamowa. Dodatkowo na fanpage’u marki (www.facebook,pl/CIN&CIN) uruchomiona zostanie aplikacja, na której w wakacyjny piątek CIN&CIN zaproponuje swoim fanom specjalne drinki na weekendowe dni i wieczory.

Gotowe propozycje owocowych drinków CIN&CIN:

CIN&CIN Sorbet Orancini
- 80ml CIN&CIN Orancini
- 20ml likieru Cointreau
- 100ml soku pomarańczowego
- odrobina grenadyny
- kruszony lód

CIN&CIN Orancini, likier Cointreau, sok pomarańczowy i lód mieszamy w blenderze tak, aby uzyskać konsystencję sorbetu. Otrzymany sorbet nakładamy łyżeczką do kieliszka, a na koniec polewamy odrobiną grenadiny.

CIN&CIN Lemoncini fresh
- 40ml CIN&CIN Lemoncini
- 20ml wódka
- pół limonki w ćwiartkach
- świeże listki mięty
- kruszony lód

Limonki i miętę razem ugniatamy, przysypujemy lodem, olewamy CIN&CIN Lemoncini i wódkę. Następnie mieszamy, a na koniec dokładamy jeszcze odrobinę kruszonego lodu.

CIN&CIN Cherry

- 40ml CIN&CIN Cherry
- 20ml białego rumu
- Sprite
- 4 plasterki limonki
- lód w kostkach

Do szklanki wrzucamy kostki lodu i plasterki limonki, wlewamy CIN&CIN Cherry, dodajemy odrobinę białego rumu, całość uzupełniamy Sprite’m.


Kreację materiałów przygotowała agencja kreatywna AdPistols, natomiast za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?