Żołądkowa gorzka skończyła 60 lat

2010-08-12

Od momentu wprowadzenia na rynek, żołądkowa gorzka zdobyła szerokie grono fanów, którzy polubili jej smak. Teraz konsumenci mogą podzielić się wrażeniami smakowymi i nie tylko. Okazją są 60 urodziny trunku.

Na tę okoliczność producent – Stock Polska z myślą o konsumentach, którzy zechcieliby podzielić się wspomnieniami o tym znanym trunku i złożyć życzenia jubilatce, przygotował specjalną stronę internetową www.wzg60lat.pl. W ręce internautów oddał ją w sierpniu. Za kreację odpowiada białostocka agencja Infinity Group.

Do życzeń może dołączyć się każda pełnoletnia osoba. Wpisu można dokonać samodzielnie po zalogowaniu się na stronę. Wszystkie pozostawione tam wpisy wezmą udział w konkursie. 300 najciekawszych i najzabawniejszych życzeń zostanie nagrodzone koszulkami barmańskimi i shakerami. Nagrodę może otrzymać autor życzeń oraz wyznaczona przez niego dowolna osoba.

Choć od czasu jej powstania w 1950 roku świat zmienił się nie do poznania, nadal wznosimy toasty i bawimy się przy kieliszeczku bursztynowego trunku. Do dziś żołądkowa sprzedawana w ponad milionie litrów rocznie, produkowana jest według tej samej receptury. Jako jedyna wódka na rynku masowym leżakuje przed rozlaniem.




Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?