Żołądkowa Gorzka w Klubie Milionerów

2009-07-19

Według najnowszego międzynarodowego rankingu marek alkoholi mocnych – Millionaires Club – opublikowanego na początki lipca przez Drinks International, Żołądkowa Gorzka znalazła się w zestawieniu 20 najszybciej rosnących w 2008 roku marek wódek na świecie.

Należący do Stock Spirits Group brand sprzedał 1.71 milionów 9-litrowych kartonów i zanotował wzrost na poziomie 25,8 proc. Zajmując szóste miejsce w rankingu, wyprzedził takie marki jak Luksusowa, Soplica i Bols.

Sukcesem jest również pozycja Żołądkowej Gorzkiej w zestawieniu najszybciej rosnących marek lokalnych, gdzie uplasowała się w pierwszej dwudziestce.

Drinks International Millionaires Club to prestiżowy ranking alkoholi mocnych oparty na wynikach sprzedaży pozyskanych i sprawdzonych na zlecenie Drinks International. Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki.




Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?