Świeża ryba na piątek!

2012-04-04

Na początku marca ruszyła nowa akcja promocyjna sieci Lidl – Świeża ryba na piątek. Regularnie sklepy Lidl będą oferować rozmaite gatunki ryb, które mogą inspirować konsumentów do odkrywania nowych smaków.

Aby ułatwić przygotowania do rybnej uczty, na stronie www.lidl.pl będą również prezentowane przepisy na rybne dania. Dorsz, śledź, a może… sum afrykański? Dzięki tego rodzaju akcji promocyjnej będzie można poznać nie tylko niedostępne w stałej sprzedaży gatunki ryb, ale także nowatorski sposób ich przygotowania.
Polscy konsumenci od lat są przyzwyczajeni, że właśnie w piątki na stole powinna pojawiać się ryba, ale w codziennym pośpiechu często nie mają pomysłu, jaką rybę kupić i jak ją przyrządzić, by smakowała całej rodzinie. Akcja sieci Lidl ma zatem na celu nie tylko popularyzację samego jedzenia potraw rybnych, ale także przekonanie konsumentów, którym do tej pory ryba kojarzyła się wyłącznie z jedzonym każdego roku wigilijnym karpiem.
Wyjątkowo w tym tygodniu akcja Ryba na piątek zostanie zastąpiona specjalną, świąteczną promocją pod hasłem Ryba na Wielkanoc, w ramach której w sklepowych lodówkach pojawią się: śledź bałtycki, łosoś norweski oraz sum afrykański.




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations